Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Musik

L'arc~en~ciel

2009-01-25 14:13 #0 av: ParaKiss

Nå flera som lyssnar på L'arc~en~ciel? =) Jag tycker dom är bra :D Hyde är söt å ^^

Låtar jag gillar me dem är: Driver's High, Ready steady go, twinkle twinkle och shinshoku*lose control*. Tycker dom är dom bättre låtarna allafall som L'arc har gjort :D

mvh
Stupid Bitch

Anmäl
2009-01-25 16:30 #1 av: [Tan-chan]

Oh ja! L'arc~en~ciel är görbra! Var länge sedan jag lyssnade på dem dock. Kanske ska leta upp deras låtar igen. (^_^)

Anmäl
2009-05-21 23:38 #2 av: Wony

Jag lyssnar en del på dem, och tycker att de är jättebra. :) Första låten jag hörde med dem var Daybreak's Bell, men den låt som fick mig att fastna totalt var Blurry Eyes, som jag tycker är helt underbar. Fast de flesta låtarna är ju jättehärligt bra ^_^

Anmäl
2009-05-27 23:20 #3 av: ParaKiss

Blurry Eyes är bra den. det kan jag hålla med om =) Den är fin på något sätt. lugn på något sätt men ändå lite små fart i den. ^^

mvh
Stupid Bitch

Anmäl
2009-05-28 23:58 #4 av: Wony

Kan nog inte göra annat än att hålla med dig om det. Tycker att den är jättehärlig :-)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.