Annons:
Etikettcosplay
Läst 2716 ggr
new-CHAN
2008-12-09 23:50

Tips på bra sömnadslänkar

Att cosplaya e ju skoj, och de e ju ännu roligare att cosplaya i den dräkten man själv har gjort. Jag har några bra sidor där man kan hitta gratis symönster till olika saker. Kan ni några fler?
Craftster: Crafting Forum & Community

Burda Style Open Source Sewing

Och här e en jätte bra sida där varje symönster kostar 150 kr. Lite dyrt kanske men de e en bra och pålitlig sida som har de flesta mönstren. Och man kan ju alltid modifiera om mönstren efter de man ska sy. Bara använda fantasin.

Svenska Mönster

Annons:
[Tan-chan]
2008-12-11 17:49
#1

Jag själv har köpt från Svenska Mönster och har kommit fram till att de är en bra försäljare. Görtrevliga dessutom! Jag fick min beställning inslagen som en julklapp med ett klistermärke på där det stod "God Jul" på. Och så fick man mönstren i varsin jättefin papperspåse med instruktioner hur man ska sy respektive plagg. Och man får små tips och tricks med också för att få plagget att bli fint. Rekomenderas verkligen! (^_^)

Leveransen tog ca 2 dagar efter att de hade fått min beställning. Dock fanns det få betalningsalternativ. Det bästa var att betala med förskott via Payson eller till PostGiro.

Upp till toppen
Annons: