Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1247 ggr
[Tan-chan]
12/31/08, 1:12 AM

Kommande yaoi eller shonen-ai år 2009

Uwaaah! För oss som gillar Ai no Kusabi… Jag läste detta inlägg på Aarinfantasy:
_
"On a brighter side, I just heard this news from our forumers that Ai No Kusabi is getting a remake version in 2009! There's also news that Sex Pistols will be made into Anime OVA too! Both news should be true since I heard there are official websites/words about them."_

Hela artikeln

Jag höll bokstavligen på att få upp kvällsmaten som jag käkade alldeles nyss när jag läste detta för att jag blev så galet överraskad. Jag som är ett stort Ai no Kusabi-fan tar detta som ett av årets sista och bästa nyheter! Oooh! Mitt hjärta bultar så det gör ont nu. (^0^) Liksom en remake!

Samt att Junjo Romantica 2 verkar dröja på grund av hårdvaroproblem i TL:arens dator… Hur länge får vi vänta på Kirepapa och JR2 då? (=_=)

Annons:
[Tan-chan]
12/31/08, 1:20 AM
#1

Och kollade nyss på Anime News Network och det kommer vara 13 hela avsnitt! *hyperventilerar*

Ai no Kusabi (OVA 2/2009)

Den ser lite underligt ritad ut, men jag bryr mig inte! Bring it on! (^0^) It's times like these when I'm happy to be alive. Eller nåt…

ParaKiss
12/31/08, 1:35 AM
#2

Vad skoj att ai no kusabi ska komma ut igen :D dock så blir det väll inte bätte slut antar jag? :P gha :P

[Tan-chan]
12/31/08, 1:57 AM
#3

Ingen aning. Jag vet inte hur romanen slutar för hela den finns inte på engelska än. Men jag tror den kommer vara fruktansvärt smarrig. (^0^) Världens bästa sätt att avsluta året på! Kommer inte kunna sova nu bara för det. (^0^)

ParaKiss
12/31/08, 2:25 AM
#4

haha stackare.

new-CHAN
12/31/08, 6:16 PM
#5

Ja!!! Jag som precis har läst böckerna som finns ute än så länge! De e ju jätte bra! Häftigt att de ska komma ut me en ny remake på de. längtar som f*n nu! Skrattande

Upp till toppen
Annons: