Annons:
Etikettmusik
Läst 961 ggr
[Tan-chan]
2009-01-09 22:47

E.mu - Någon som vet var man kan köpa deras album?

Nu har jag kommit till en omöjlig fråga:

Vart kan jag köpa E.mu's album?

Det är ett japanskt band som medverkade med en låt i animen Kaikan Phrase. Jag kärade mig totalt ner i låten "Love Around" som är den enda låten från gruppen man kan hitta.

Jag gillar sångarens röst och hur han använder den. Har letat som en galning men hittar ingenting med dem mer än deras officiella mobil-hemsida.

Albumet heter FORCE of FIFTH, och det skulle inte skada att få tag i någon av singlarna också. Har hittat singeln "Sakura" på YesAsia, but that's as far as I can get… (=_=)

Har dock hittat deras album på den japanska Amazon, men inte på den engelska. Men det hjälper inte mig när sidan är på japanska. (=_=)

Love Around (bortse från den urdåliga VK-videon)

Annons:
Emmell
2009-01-09 23:01
#1

Japanska amazon är annars enkelt och bra, har beställt därifrån själv. Dessutom, om man vill, så finns där en knapp som säger nåt i stil med "klicka här för att se denna sida på engelska". :)

[Tan-chan]
2009-01-09 23:41
#2

#2:
Uwaah! Visste jag inte! (O_o) *rusar dit*

[Tan-chan]
2009-01-09 23:45
#3

Hm… enkelt säger du? Blir ju totalförvirrad. Haha! Kan ju inte se betalningsalternativ och sådant på engelska. (^_^,) Men sedan kanske det har med det att göra att jag är urdålig på sådana här hemsidor…

[Tan-chan]
2009-01-09 23:48
#4

*Öhum*

Hittade dit nu, men dumt att de inte tar paypal ju. (T_T) Jag har inget kreditkort eller något sådant. Undrar om e-kort på Swedbank fungerar…?

Emmell
2009-01-10 00:42
#5

…skaffa visa? ^__~ annars vet jag faktiskt inte.

[Tan-chan]
2009-01-10 20:51
#6

Man kan ju inte skaffa kreditkort om man inte tjänar en viss summa per år? Jag arbetar nämligen bara 6 timmar i veckan och tjänar bara ca 22 000 kr per år, och pluggar resten av tiden, så tror inte det går. Why?! Jag som så gärna ville ha dem! (T_T)

Annons:
Emmell
2009-01-10 22:22
#7

Nej, men vanliga betalkort får du skaffa. Mitt visa är inget kreditkort…

Gå in på banken och hör efter!

[Tan-chan]
2009-01-10 22:30
#8

Pratade med en kompis om det och det fungerar lika bra med e-kort om man har Swedbank och är internetbankskund. Wohoo!

*loggar in på internetbanken och köper upp resterande av mina pengar*

Emmell
2009-01-10 22:51
#9

Vad bra! :) Kul att det löste sig.

Upp till toppen
Annons: