Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Länkar

Dollz ^^

2009-01-25 23:52 #0 av: ParaKiss

När jag var yngre så var jag väldigt mkt in på Dollz mania och klädde dockor och sånt.

Och nu ikväll, när jag skulle in o kolla lite snabbt så har det kommit en ny avdelning. Och det var naruto avdelning. =) Lite roligt faktiskt. Tänkte att jag skulle tipsa om sidan här med:

http://www.dollsmania.com/ChaZie_Naruto.htm

mvh
Stupid Bitch

Anmäl
2009-05-05 20:52 #1 av: Emoflikkan

NyAppy

Den var ju jätte roligh <33

(gjorde gaara o påhittad *(^-^)* )

Hehe

Sayonara XD

Anmäl
2009-07-20 23:05 #2 av: shimmer

ååh de va ju en jätteskoj sajt, när ja va mindre var ja oxo inne på nått liknande men sen försvann det

Anmäl
2009-07-21 00:29 #3 av: [Tan-chan]

Hade de inte någon Gackt-docka som man kunde leka och greja med också? (O_o) Jag vill minnas att jag satt aslänge och försökte bestämma mig om Gackt skulle ha svart eller blond hår. (^0^)

Anmäl
2009-07-27 11:37 #4 av: [poppen]

Bra sida jag gjorde Naruto, Sakura och Sasuke.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.