Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Konvent, event och konserter

MYV på expo

2009-02-13 16:35 #0 av: ParaKiss

va bara tvungen o starta egen tråd om detta! Miyavi kommer på Japan Expo!! Wooohooo... Jag är så hyper glad. När jag såg det tack vare emmell skrev det så börja jag gråta o skaka! gha!! Happy happy!! Och då ska jag bara stå längst fram =))) And then stalking moahaha. eller kidnappa :P eftersm han är MIN :P hehe Närå :P men längst fram ska jag bara stå. Och röra han :D

Osso hoppas jag, eller jag tycker att han borde vara me på signeringen å :D

Nå flera glada ena? :D

mvh
Stupid Bitch

Anmäl
2009-02-13 16:48 #1 av: [Tan-chan]

Jag började också att gråta och hyperventilera! Jag skrämde slag på katten också genom att börja hoppa omkring och riva halva håret av mig. Hahaha! (^0^)

Anmäl
2009-02-13 18:44 #2 av: ParaKiss

så härligt!! Hoppas man får nå signering denna gång!!!!

mvh
Stupid Bitch

Anmäl
2009-02-25 00:05 #3 av: lilla-jag-kawaii

jag tror inte att han skulle vara med på signeringen men däremot svara på frågor

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.