Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Köp/sök/sälj/skänkes/bytes

Vampire Knight-manga säljes

2009-02-20 22:19 #0 av: [Tan-chan]

Har bestämt mig att sälja Vampire Knight-mangan som jag har ståendes på min hylla. Har tappat intresset och behöver lite mer utrymme på min bokhylla.

Jag har volymerna 1-5, och de är på engelska. De är lästa endast en gång och därefter har de stått orörda i min bokhylla. Skicket är med andra ord som nytt!

Styckvis säljer jag dem för 65 kr (nypris 91 kr). Porto för en manga blir 18 kr.

Vill ni köpa alla 5 bjuder jag på frakten, och kostnaden för alla 5 manga blir 325 kr. (Inkl frakt skulle det kosta närmare 375 kr).

Betalning vill jag ha till mitt Swedbank-konto inom 3 dagar. Men detta går att förhandla till något som passar oss båda om det är så att köparen inte kan betala inom 3 dagar. När jag ser att pengarna är inne skickar jag mangan så fort jag kan. (^0^)

Anmäl
2009-02-28 12:33 #1 av: [Tan-chan]

Puttar upp!

Anmäl
2009-03-25 12:46 #2 av: [Tan-chan]

Putt putt!

Anmäl
2009-03-31 16:52 #3 av: [Tan-chan]

Putt för tredje gången. (^0^)

Anmäl
2009-08-16 14:08 #4 av: [Tan-chan]

Putt för fjärde gången! Behöver verkligen bli av med dessa då min bokhylla har brist på plats (bara plats till EN manga till), så hör gärna av er om ni är intresserade. (^_^)

Anmäl
2009-10-09 17:58 #5 av: Varulvsflicka

jag är intresserad av att köpa del 3-5 av dig!

har del 1-2 redan

Anmäl
2009-10-09 20:42 #6 av: [Tan-chan]

#5: Yaay! Äntligen kanske jag kan få lite mer plats i bokhyllan då! (^0^) Det går att ordna! Kontaktar dig via iFokus-mail.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.