Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Musik

Någon som var på An Café?

2009-03-25 12:44 #0 av: [Tan-chan]

Var det någon som var på An Café och kollade in bandet? (^_^) Hur var det på konserten? Berätta gärna så vi andra stackare som missade det får veta lite. Vilka låtar körde de?

Anmäl
2009-06-29 04:02 #1 av: CAFEKKO

jag var på konserten i Finland, men dom gjorde väl typ likadant antar jag xD

det var helt otroligt, jag har aldrig upplevt något sådant i hela mitt liv! De började med cherry saku yuuki, sen spelade dom tekesuta kousen, och Miku hade sin sjärntamburin! *3* mer minns jag inte tyvärr ;_;

Anmäl
2009-06-29 12:48 #2 av: [Tan-chan]

#1: Haha, ja det går så snabbt på konserter så man inte hinner smälta allting. Sen efteråt när man kommer ut står man där som ett frågetecken och: "Öh... Vad hände?" (O_o)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.