Annons:
Etiketterköpessäljesbytes
Läst 1028 ggr
[Tan-chan]
6/3/09, 9:17 PM

Köpes: Yellow volym 1

Någon som har mangan Yellow vol 1 av Makoto Tateno, som kanske skulle vilja sälja den till mig? Kan betala löjligt mycket bara för att få tag i den och fylla min Yellow-manga box där volym 2, 3 och 4 redan finns.

Jag letar panikslaget efter första volymen. Har letat på Adlibris, Ebay och många andra ställen, men lyckas aldrig hitta första volymen då den är slutsåld överallt.

Någon som har en aning om vart man kan få tag i volym 1?

Annons:
Emmell
6/4/09, 1:15 PM
#1

Alltså, kommer dom inte ta in den igen om du typ restnoterar den på SFbok? Eftersom den bara står som tillfälligt slut (väl?) och inte att den gått ur tryck eller nåt.

Du hade fått köpa mitt ex om jag inte älskade serien så mycket. ^_~ Har du kollat ebay?

[Tan-chan]
6/4/09, 1:30 PM
#2

Alltså jag har "restnoterat" den på Adlibris och SFbok, men fick typ svaret från båda att de inte vet när och om de kommer få in den igen.

Jag personligen tror den har gått ur tryck även om förlaget inte har meddelat det. Det har sett ut såhär i någon månad nu. (=_=)

Jo, har kollat på Ebay, men det är antingen säljare som skickar endast till USA, eller så tar de ca $45 för en bok som är begagnad. (O_o) Känns inte riktigt lockande att köpa en sådan i sådana fall. (^_^,)

Emmell
6/4/09, 1:50 PM
#3

Alltså, är det bara jag som blir stressad nu.. haha. Jag tänker på alla serier man inte hunnit (dvs haft råd) att köpa än, men tänk om dom hinner gå ur tryck innan man hinner få tag på dom!? :'D Hjälp! Scary tanke.

[Tan-chan]
6/4/09, 2:11 PM
#4

Ja, det har hänt mig flera gånger att jag har väntat för att köpa, och sedan när jag väl ska köpa dem så är de "Tillfälligt slut". Nu senast hände det för bara någon dag sedan när jag hade beställt 07-Ghost volym 3 från Adlibris. Fick mail häromdagen att den hade utgått ur förlagets sortiment! (O_o) Den hade ju precis kommit ut! Så jag fick beställa den från Amazon tillsammans med S volym 4. (^_^,) Hade bara några fåtal kvar på Amazon.

[Tan-chan]
6/4/09, 2:13 PM
#5

Och hade sååå gärna velat ha Pet on Duty också, för den är så sjukt bra och skrattretande. Men den har utgått också. Och samma med Chronicle of the Divine Sword. (T_T)

[Tan-chan]
8/17/09, 5:07 PM
#6

Äntligen har Adlibris fått in Yellow vol 1!!!! Nu får jag den äntligen komplett!!! Åh, är så lycklig att tårarna var nära när jag beställde den för 10 min sen!

Annons:
[Tan-chan]
8/20/09, 10:01 PM
#7

Nääe! Denna värdelösa Adlibris som ger en falska förhoppningar. Nu fick man ett mail om att Yellow vol 1 fortfarande är "Tillfälligt slut".

Lika bra att vänta tills den nya Yellow-versionen kommer ut. (=_=¤)

[Tan-chan]
9/27/09, 8:29 PM
#8

HA! Hittade den på SciFi i Stockholm när jag var där på Miyavi. Blev så glad så jag kastade mig om halsen på en tjej som var med oss. LOL! Jag skrämde nog slag på henne. Hahaha!

mauwlin
9/30/09, 9:46 PM
#9

du skrämde mig bara lite x)

[Tan-chan]
9/30/09, 11:31 PM
#10

#9: Haha, bra det! (^0^)

Upp till toppen
Annons: