Annons:
Etikettmusik
Läst 862 ggr
[Tan-chan]
8/4/09, 11:17 PM

X Japan - Någon som håller sig uppdaterad?

Tänkte fråga om någon håller sig uppdaterad om X Japan och deras World Tour? Liksom de kommer ut med en massa löften men ingenting händer.

Läste detta på en dansk X Japan-sida:

"March, 9th 2009

According to AnimeNewsNetwork Sanrio is sponsoring X Japans World Tour. They designed a Visual Kei Hello Kitty. They also state that "X Japan continues its world tour in Seoul on March 21 and 22, and then plans to travel to New York, Los Angeles, Paris, Germany, Finland, Thailand, Beijing, and Taiwan. It also plans to return to Tokyo for concerts on May 2 and 3." But beside the Tokyo Dome concerts and the shows in Korea there is NO official information."

Antagligen är det en massa rykten bara, men man vet ju aldrig. Jag själv har ingen större koll.

Annons:
mauwlin
8/4/09, 11:26 PM
#1

jag har inte ens hört talas om det =S men det hade varit trevligt =D

Chunsas
8/5/09, 5:48 PM
#2

Vad jag vet så ska de ha haft spelning i Frankrike (har ingen direkt källa, men jag har för mig att jag läst om det…) och de verkar ha haft en konsert i Hong Kong.. Fanns bilder på en tidningsartikel om den på deras officiella myspace.

Men läste nu i senaste blogginlägget på deras MS att Yoshiki skulle genomgå en till nack-operation 27 Juli.. Så, ja. Det är väl allt jag vet för tillfället.

[VictoriaR]
8/19/10, 9:24 PM
#3

Gammal tråd men det här klippet passar ändå in..Japanska fangirls har då sjukt irriterande röster haha x)

  • 9/25 - Los Angeles - The Wiltern
  • 9/28 - Oakland- Fox Theater - Oakland
  • 10/1 - Seattle
  • 10/3 - Vancouver - Queen Elizabeth Theatre
  • 10/6 - Chicago
  • 10/7 - Toronto - Massey Hall
  • 10/10 - New York - Roseland Ballroom
Pu-Chan
8/19/10, 11:23 PM
#4

Ja de ska visst ha en tour, "X Japan WORLD TOUR Live in Yokohama Cho Kyoko Toppa Nanakorobi Yaoki ~ Sekai ni Mukatte~" och där ska även Taiji medverka, senaste gången han var med i Xs aktiviteter var 1993 så det ska bli grymt kul att se hans comeback! :D

Ja, YOSHIKI hade något problem med nacken ja..

Hoppas att de håller alla datum och sådant, vi vet ju hur de är…

Upp till toppen
Annons: