Japanska språket

???

2009-10-11 04:30 #0 av: Saga85

Jag skulle behöva lite hjälp. Hittade ett band i mitt låtbibliotek, men det står "på grekiska" för mig. Tycker det ser ut som japanska, har jag rätt? Är det ett japanskt band? Någon kunnig skulle gärna få översätta det - både japanska uttal och engelska.

Artist: ???  Album: ????·???·??

Tack på förhand!

Anmäl
2009-10-11 05:22 #1 av: emee

Det är Japanska, jag ska kolla upp vad det kan betyda men du kan också försöka översätta det i Google^^

Edit: ?????:s profil på last.fm är här: http://www.lastfm.se/music/%E3%82%B0%E3%83%BC%E3%82%B9  men enligt en kommentar där så är det ett Belgiskt bandObestämd

?????·???·??? översätts till ?Bring It On? och ????? till ?Goose? med google translate

Anmäl
2009-10-11 06:56 #2 av: Saga85

Tackar tackar. Jag blev inte klok när jag försökte googla fram det, blev förvirrad av alla konstiga tecken ;P Att det skulle vara belgiskt låter rätt så troligt då jag fick låtarna från en holländare.

Nu gäller det bara att luska ut varför ett band som kommer från ett land där det pratas nederländska, franska och tyska har skrivits på japanska Obestämd

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.