Annons:
Etikettmusik
Läst 1487 ggr
[Tan-chan]
11/20/09, 9:22 PM

Utada Hikaru gör ett stopp i UK

Den 15:e februari 2010 kommer Utada Hikaru göra ett stopp i England, Islington, på sin UTADA "In The Flesh" 2010 Tour, enligt JaME.

Hade varit nice att se henne, för hon var en av de första j-pop artisterna jag hörde. Ayumi Hamasaki var den första, och sedan Utada Hikaru. Hade också varit skönt med lite omväxling från all rock. Synd att det är så dyrt att åka till England, för hade lätt gjort det om jag hade haft pengar!

Annons:
Pu-Chan
11/21/09, 1:25 AM
#1

AAARGGGHHH!!! Jag vill se henne! >.<

[Tan-chan]
11/21/09, 1:27 AM
#2

Ja, jag med!!! (T_T)

[VictoriaR]
11/21/09, 10:22 AM
#3

Har aldrig hört talas om henne, men det kan nog bero på att jag inte är intresserad utav j-pop :P

Har det kommit några j-pop artister till Sverige över huvud taget? :o

[Tan-chan]
11/21/09, 5:59 PM
#4

#3: Du har väl hört låten till Kingdom Hearts första spelet? (O_o) Det är hon som har gjort OP:na till båda spelen. Dvs KH 1 och 2.

Nej, jag tror inte att någon j-pop artist har spelat i Sverige än, förutom YMCK på Uppcon 9. Fast det är ju mer bit-pop och inte "riktig" j-pop. Det var ju ett j-pop gäng på väg hit till Japan Expo dock…

[VictoriaR]
11/21/09, 8:16 PM
#5

Hennes englska är vääldigt bra :o

[Tan-chan]
11/21/09, 9:00 PM
#6

#5: Ja, jag blev förvånad när jag fick reda på att det var en japanska först. (O_o) Den låten är så bra! Spelen också! ?

Annons:
Pu-Chan
11/21/09, 11:22 PM
#7

joho, Tegomass har kommit till sverige, men det var typ två år sedan :) haha, men verkligen, Det var typ också så med mig, Jag började lyssna på henne efter att jag lyssnat på Ayumi Hamasaki :)

Thea-Cazzy
11/28/09, 12:50 AM
#8

#7 Jag ångrar att jag inte var där! Jag visste inte vilka de var då -.- Det skulle ha kommit tillbaka den 30 maj detta året, men det blev inställt pga svininfluensan :'( Men jag hoppas verkligen att de kommer komma någon annan gång snart igen :D ^^ Tegoshi är min största idol någonsin! ^^ XD haha :P

Pu-Chan
11/28/09, 2:12 AM
#9

Ja, jag hoppas också att de kommer! <3 De är ju bara för gulliga :)

Magnuzk
12/6/09, 8:43 PM
#10

Ojdå, kul att se att hon kommer till Europa. Tänkte passa på att skryta lite dåhråh, om det nu är sant alltsåh: Hikaru Utada är min sempai från Sophia University, Tokyo om det jag har hört stämmer, och jag tror att om jag åkt HT -95 när jag först kom in, och inte HT -96, så hade jag varit där samtidigt med henne har jag för mig.

Cool

Magnus.

[Tan-chan]
12/7/09, 12:04 AM
#11

#10: Skrytmåns! (^0^) Men coolt också!

Såg också att Suga Shikao spelar i England på någon gala eller något som har med Englands och Japans sammarbete att göra, och då missar jag honom också. Tänk om han hade spelat en av mina favoriter med honom (och hans senaste singel) Hajimari no hi?! Om jag hade fått höra den låten live hade jag… Ja, jag hade dött. (^0^)

shidori87
1/28/10, 11:20 PM
#12

ÅÅ jag vill också se henne:( Hon sjunger bra…:)

Upp till toppen
Annons: