Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Anime & Manga

Weeds son!

2010-01-10 12:14 #0 av: [poppen]

Hahha, ja vet inte hur många som igentligen kollar på Silver Fang och Weed.

Men mangan av Ginga Densetsu Weed: Orion, har kommit ut i Japan. Alltså tror jag att den kommer på film typ nästa år.

Det är en historia om Weeds valpar Orion, Sirius, Rigel och Bellatrix. Kapitel började komma ut i Manga Goraku 24 juli 2009.

Orion

Hans päls är röd-bun, just precis som sin farfarsfar Riki och sin farbror Yukimura. Han är självisk och är ful i munnen. Daisuke namngav honom efter stärnbilden Orion.

Det står att Daisuke namngav honom, så det betyder att han kommer va med tror jag!

Anmäl
2010-01-10 13:02 #1 av: Azmaria

intressant, hoppas isf att den blir bättre än Weed för den blev jag besviken på som anime när den kom ut. Silver Fang som anime och manga däremot älskar jag ^^

skall iaf kika på den och läsa lite när den kommer ut :)

Anmäl
2010-03-21 10:06 #2 av: wolfgrin

Det är ju lite nostalgi sedan man var liten så det kan vara kul att se.

Anmäl
2012-06-10 12:08 #3 av: Hiro

Någon som vet något nytt om detta? O.o

Anmäl
2012-07-02 14:48 #4 av: Mida

Håller med #3, någon som vet ifall det kom ut någon anime? :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.