Annons:
Etikettmusik
Läst 1061 ggr
Pu-Chan
2010-02-11 00:03

Inget Versailles för Sverige ser det ut som...

"Viaual kei-bandet Versailles har tidigare meddelat att de kommer att åka ut på världsturné under juni och juli i år.

Än så länge har bandet bokat fem konserter i Sydamerika: Sao Paulo, Santiago, Buenos Aires, Lima och Mexico City. Versailles har även rapporterat att de kommer att komma till Europa och turnéra mellan slutet av juni till mitten av juli. De kommer att hålla tio konserter i Europa, den första kommer att ske i Ryssland den 27 juni. De kommer att spela i Finland, Storbritannien, Spanien, Frankrike, Nederländerna, Tyskland och Ungern. Turnén kommer att avslutas den 13 juni."

Read more: http://jame-world.com/se/news-list-2010-02.html#61258#ixzz0fAm8c5Fr

------------------------

Lite stavfel o sånt ser jag att de gjort och att turnén slutar 13 juni när den skulle hålla på till mitten av juli är skumt.. men inget sverige alltså…

/(&(/&¤(/"&/(¤=&(/!&#/(&…………..

Annons:
[VictoriaR]
2010-02-11 20:18
#1

Man får åka till Finland då…vill verkligen se dem live!

Lite konstigt att de inte kom, då Versailles har spelat i Sverige förut Obestämd

emee
2010-02-14 02:00
#2

Jag tyckte det verkar som om det kommit till fler ställen med tiden och det med 13 juni och mitten av juli verkar skumt (kan dock hända att de ska till nordamerika med^^; ) …och sen sa Kamijo i en intervju något om att folk tyckte om deras musik i Stockholm @_@…hoppas det blivit något problem med bokningar i Sverige…vilka är det som har hand om bokning och sånt tror ni? …hur som helst lär de ju komma nästa gång annars…

[VictoriaR]
2010-02-14 02:04
#3

Vi skyller på New Nippon

emee
2010-02-14 02:49
#4

Jag såg att dom bara har ett band(MinxZone(?)) bokat och det till uppcon den 19 April(ett tag innan Versailles världsturné (den andra konserten med ett annat band skulle ha varit den 5 februari och är inställd)…vi får väl se vad som händer…

[VictoriaR]
2010-02-14 10:56
#5

#4 haha, jag vet inte om NN har kontaktat Versailles, de är bara så dåliga så det kan lika gärna vara deras fel att Versailles in kommerTungan uteSkrikandes

Nej men jag fattar inte, Versailles kanske inte hinner med Sverige? Obestämd

[Tan-chan]
2010-02-14 20:35
#6

Ah! Om de kommer komma till Sverige så missar jag dem IGEN! (T_T) Kommer ju vara ute på havet på praktik då bandet ska spela. (=_=)

Annons:
Upp till toppen
Annons: