Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Konvent, event och konserter

UppCon biljetter

2010-01-31 22:11 #0 av: somace

Någon som vet vart man kan hitta information om hur många biljetter som finns kvar? Ska man kontakta arrangörerna kanske? Nu när jag väl bestämt mig för att gå på UppCon för första gången så kan jag inte riktigt betala än >.<

Jag har dock 2 biljetter som "ej slutförda ordrar" när jag loggar in på UppCons hemsida. Betyder det att jag har 2 bokade biljetter och inte behöver oroa mig för att hamna utan biljett? Ursäkta min förvirring ^______^

Anmäl
2010-01-31 23:09 #1 av: [Tan-chan]

Tycker att du ska höra av dig till arrangörerna och fråga, för jag hittar inte heller någon direkt information om det. (^_^)

Anmäl
2010-02-01 13:01 #2 av: somace

Hai! Det får bli så =) Tack ändå!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.