Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Anime & Manga

Samurai Deeper Kyo

2010-03-12 16:53 #0 av: raibaru

Tja, jag är ganska 'kär' i SDK och har varit det ett tag, så om någon annan sett animen eller läst mangan, kan ni ju gärna berätta vem som är eran favorit karaktär, eller så^^

Själv tycker jag väl allra bäst om Sarutobi Sasuke och Akira, men Benitora (Hidetada Tokugawa) och Yuikimura Sanada är goda tvåor <3

Anmäl
2010-03-14 13:42 #1 av: bea28

Jag började läsa Samurai Deeper Kyo på nätet, men kom liksom aldrig längre än tredje kapitlet.. men visst, storyn är lovande och jag ska defenitivt fortsätta o läsa den så fort jag har läst klart rave master :D

Anmäl
2010-03-14 19:50 #2 av: raibaru

Om du läser den på internet är den väl på engelska. Vill bara påpeka att mangan är 'mildare' på svenska^^

Anmäl
2010-03-14 20:28 #3 av: bea28

#2 mildare, på vilket sätt menar du..? :P jag läser i stort sett flytande på engelska och jag är inte så rädd för grövre ord, så det är lugnt för min del.. ;P

Anmäl
2010-03-15 01:45 #4 av: [[AcsJulia]]

Älskar serien! :D Min favorit är helt klart Hotaru! <33 Älskar hans flummighet! x)

Anmäl
2010-03-19 14:58 #5 av: raibaru

I love Hotaru too <3

Men jag gillar typ alla, så^^'

Anmäl
2010-03-19 14:59 #6 av: raibaru

#3 Med mildare menar jag att istället för att säga "Or I will rape you" så säger dem "Håll käften, kvinna".

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.