Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1347 ggr
Liss
3/11/10, 3:48 AM

Vart köper ni manga?

Enkel liten fråga, om vart ni brukar köper er Manga?

Själv brukar jag köpa från Sfbok.se eller adlibris.se. Men brukar ofta vara för snål och läser mest online. Dock vissa som man verkligen vill ha i köpt format. :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
3/11/10, 4:21 PM
#1

Jag köper nästan enbart från Adlibris. Men nu när jag har flyttat till Göteborg springer jag alltid in på SFbok, och alltid när man är där inne är det fy och skam att komma ut därifrån tomhänt. Så jag brukar köpa en Manga i veckan ungefär, eller lite mer.

Dock har jag börjat handla lite på Ebay nu. Dels för att vissa mangor som jag vill ha inte finns att få tag på i Sverige mer på grund av att de har gått ur produktion, som Chrono Crusade-mangan på engelska.

(Har förövrig bara 2, 3, 4, 5, 7 och 8. Behöver köpa 1 och 6…)

Nordqvist
3/11/10, 5:31 PM
#2

Jag läser mest (99%) online, men jag köper på bokhandeln här på byn! De är snälla och beställer om det inte finns! ^^

Azmaria
3/11/10, 6:10 PM
#3

köper från butiken, fantasiapelit i Åbo stad :) om jag köper från internet så köper jag från adlibris.

#1 hihi, jag har chrono crusade 6 och 7 på engelska, resten jag har är på svenska. xD  Det var egentligen meningen att jag skulle samla serien på svenska men sen när mangismo slutade ge ut den trodde jag att de inte skulle fortsätta på den så jag köpte den på engelska istället. :3

Tyckar att den Manga är lätt att hitta på engelska o_O jag visste inte att den var ur produktion.  iallafall den finns att hitta i helsingfors i en mangabutik .. sist jag var där fanns nog de flesta volymerna av dem. :P

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
3/11/10, 6:16 PM
#4

#3: Ok, för jag har kollat överallt i Sverige och den finns ingenstans. (O_o) Måste beställa från Ebay om jag ska få serien komplett. (T_T)

Upp till toppen
Annons: