Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1137 ggr
Azmaria
4/16/10, 11:35 AM

OT - värst vad inaktivit här har blivit.

Vart har alla stuckit? Jag har inte sett en enda levande själ här på forumet på flera dagar.  Det börjar kännas tomt när trådarna inte är lika svärtade och aktiva som förr.

 :/

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[poppen]
4/16/10, 4:12 PM
#1

Ähh! Kanske det är dags att rycka in?:)

Jag kommer att försöka hålla forumet ganska aktivt!

Azmaria
4/16/10, 7:13 PM
#2

yay, det behövs nog. ^^

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
4/16/10, 9:38 PM
#3

Jag har tyvärr inte tid till att vara så aktiv. Har så sjukt mycket på gång i det privata nu att jag vet inte hur jag ska ha tid till denna sida, tyvärr. (T_T)

[VictoriaR]
4/17/10, 11:33 PM
#4

samma som #3…men jag ska försöka så gått det går Obestämd

Liss
4/19/10, 2:30 PM
#5

Det är ju soligt ute och alla har cravings efter vår och sommar, efter en så lång vinter ;)

Annars har jag själv perioder på iFokus. Ibland är jag inne varje dag till att vara inne en gång i månaden. Tur man har Medarbetare ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

nighwolf435-2
4/22/10, 4:53 PM
#6

forumet börjar dö ut de gör nästan alla nån gång men vi får försöka rädda den så gåt de går ska försöka vara lite mer aktiv själv

Annons:
Liss
4/22/10, 5:49 PM
#7

Äh, det brukar gå i perioder. Ibland skrivs mer ibland mindre.. senare i sommar kommer det definitivt bli mindre :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

nighwolf435-2
4/23/10, 3:25 PM
#8

tsss  om man tänker är de fint väder så många är väl ute plus så är de sommar lov låv eller hur man stavar så dom som går i 9:an och gymnasiet måste väl plugga till slut prov jag tror om man försöker hålla forumet igång så blir de mycke i vinter igen men då måste man hålla igång så mycke som möjligt

Upp till toppen
Annons: