Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1173 ggr
[Ai-chan]
2010-06-07 02:04

Mangan: My heavenly hockey club

Är det verkligen forts på Manga serien My heavenly hockey club efter volume 8? 
Nu har jag läst den serien en massa. Och har nu äntligen gjort klart 8an. Och sen när man kommer på slutet "Look forward to volume 9". Jätte "roligt" när man trodde att man hadde alla och trodde man var på den sista och satt spänd o sånt o hoppades på ett bra slut, och ja, ett slut. Osso är det forts. följer.. så irriterande. speciellt när man ser spoilers på slutet om hur volume 9 verkar vara. ;(

Men jag  hittar inte att köpa 9?! *panik* Eller har den inte kommit ut än? Ska dom verkligen ha släppt 10 st? tycker jag läste det någonstans. Men jag hittar inte att köpa?

Eller kan man läsa på nätet? Jag tycker inte om att läsa Manga på skärm. Men i nödfall som denna så gör jag det -_-'

Annons:
[Ai-chan]
2011-01-10 19:46
#1

Puttar upp denna då jag ännu inte har sett dom två sista i bokhandeln. :(

[Tan-chan]
2011-01-10 19:53
#2

Ai-chan: En mangavolyms utgivning kan ta månader. Senaste Togainu no chi tog nästan ett halvår om inte ännu längre. Kolla hos utgivaren om det står något datum. Om inte så dröjer det innan den blir utgiven, vilket gör att de inte har ett bestämt datum än.

[Ai-chan]
2011-01-10 20:01
#3

åh vad drygt. Värre med Manga än Anime juh :P

[Ai-chan]
2011-01-10 20:03
#4

Men 3 år i mellan rum känns lite - "kommer aldrig ut".
Enligt ANN.

[Tan-chan]
2011-01-10 20:41
#5

Kan hända att mangakan har lagt serien på hyllan, eller sedan att den egnelska utgivaren har förlorat licensen i ekonomikrisen som var/är. Det var många serier vars engelska licenser blev indragna då.

[Ai-chan]
2011-01-10 22:25
#6

aa ok :(

Annons:
Upp till toppen
Annons: