Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Japanskt mode

svenska butiker som säljer japan inspirerat

2010-06-19 22:56 #0 av: pienkvlieendekoei

Jag får inte beställa kläder på internet för mina päron, men jag ska åka till gbg och shoppa loss i sommar :D

behöver tips på affärer som man kan köpa japan inspirerat. inte för lolita aktigt, mina kompisar är lixom inte vana. men färglada kjolar, t-shirts med söta tryck, mycket olika möster, rosetter och så vidare :D

Anmäl
2010-06-20 02:14 #1 av: [Tan-chan]

Det finns lite sådana kläder på Shock och Explosion här i Göteborg. Sedan finns Kawaii Design och ibland på Dirty Diamonds. På den sistnämnda kan du skräddarsy ett eget plagg om du vill utefter hur du själv vill att det ska se ut. Tjejen i butiken är sjukt duktig på att sy.

Anmäl
2010-06-20 16:30 #2 av: pienkvlieendekoei

tack!

Anmäl
2010-08-11 00:35 #3 av: [Wideudde]

kanske lite sent men http://www.needledemon.com i Örebro säljer en hel del saker, sedan är dom duktiga på japansk-tatto art i modern tappning .

Anmäl
2010-08-11 17:11 #4 av: [VictoriaR]

Shock, blue fox vet jag, sen fanns det någon japansk klädbutik i Stockholm men jag kommer inte ihåg namnet..ska kolla!

Anmäl
2010-08-13 12:43 #5 av: Onslow

Sorry TS för trådkapning, men vet någon vart man kan köpa lite sånna kläder online? Älskar japan och vill börja med sånna kläder, hyffsat akut då jag börjar skolan om en vecka, ny skola då.
Finns det några sånna affärer i stockholm?
Vill ha lite blandat, färgglada puffiga kjolar, t-shirts med gulliga tryck, knästrumpor, tiaror, diadem, rosetter... Och så vidare.

Anmäl
2010-08-13 14:07 #6 av: pienkvlieendekoei

Onslow: NewYorker har väldigt söta tshirts, med pacman gubbar, bin, typ pokemons och annat skoj.

Jag handlar också ofta på Monki dem har mycket rosetter och kjolar.

Kawaii Design har väl onlineshop?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.