Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1492 ggr
Nordqvist
8/2/10, 12:51 AM

Highschool of the dead, Anime!

Har någon sett den serien? Den är ju ny, typ 4 avsnitt har gått än så länge tror jag! Men jag tycker att den är sjukt bra! Skrattande

Vad tycker ni?

Annons:
[Ai-chan]
8/3/10, 6:50 PM
#1

Jag har inte sett den än =) Men väntar tills den är klart så ska jag kolla på den med. Ser verkligen fram emot det!
tycker inte om att kolla på ongoing serier :P Hatar vänte tiden till nästa ep :)

Nordqvist
8/3/10, 9:27 PM
#2

#1 Fast då har man något att se fram emot varje vecka! och man kan ju kolla flera samtidigt! ^^
Den är sjukt bra så du har verkligen något att se fram emot! Skrattande

[Ai-chan]
8/4/10, 11:51 AM
#3

Har inte tålamodet o vänta ;P vill ha hela serien klart o på "plats" så att man kan kolla på hela serien rakt av ;P

Japp. Det har jag nog. =) Mkt bra som är ongoing som blir klart mot hösten. och även en del bra börjar i höst. Gha. längtar till vintern! =)

Nordqvist
8/4/10, 12:03 PM
#4

Tips! Tips!! ^^

Liss
8/7/10, 2:47 AM
#5

Jag ser den. Och den är klart en favorit redan!
Men jag ser alldeles för många on-going. Så jag brukar se två-tre episoder åt gången, då det hunnit komma så långt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
8/9/10, 12:02 PM
#6

Ja jag hittade den av en slump, kollade på den och vart såld! Sen vart killen intresserad han oxå och nu är han oxå såld på den! ;)

Annons:
Liss
8/11/10, 7:24 PM
#7

Jo, jag brukar hålla koll på ongoing, men har missat hur mycket som helst på senaste tiden. Men den här fick man inte missa efter vad många berättade, så då var det bara att se den :) Och jag fastnade också.
Lite överdriven ecchi ibland, men riktigt bra serie.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
8/11/10, 10:13 PM
#8

Jag gillar ecchi! ^^
Egentligen är den inte alls "min stil", men jag älskar den! Jag har t.o.m börjat läsa mangan! ^^

Liss
8/13/10, 3:28 AM
#9

Hehe, ja jag tycker ecchi är kul. Men sista avsnittet var det lite mycket.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
8/13/10, 12:56 PM
#10

Det kommer mer! ;) haha!

[Tan-chan]
8/15/10, 11:16 AM
#11

Jag vill se den, men ombord detta fartyg kan man inte ens kolla på Youtube-klipp på grund av den superkassa uppkopplingen. (T_T) Älskar musiken till trailern, och tycker serien verkar lovande.

Nordqvist
8/15/10, 12:46 PM
#12

#11 Då har du ju lite att ta igen sen när du är klar! Fast du är ju ute och ser världen så det är lite orättvist det med! ;)

[Tan-chan]
9/4/10, 3:58 PM
#13

En kompis skickade första avsnittet på USB minne till mig och FY SÅ BRA DEN VAR! Har änna lite absinens nu. LOL! Vill hem fort som tusan! Tänk allt underbart som jag kommer kunna ladda ner när jag kommer hem! Har tonvis med saker, och förhoppningsvis är High School of the Dead nästan klar när jag kommer hem. (^0^)

Annons:
Nordqvist
9/4/10, 11:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Ja jag väntar ivrigt till varje måndag för att kunna se den!! ^^ Jag har redan fallit för en av karakärrna, en tjej! Tungan ute Saeko! <3

Azmaria
9/6/10, 1:01 AM
#15

har just börjat se på den, är just nu på ep 8 ;D

inte direk i min "smak" anime men jag gillar den för det. Dunno varför, kanske  för att det är så mycket  zombie rensning som pågår hela tiden xD

Btw. Min favorit karaktär är han där nördiga tjockisen, Hirano. haha han är så epic. ;)

Make Pasta not War, Vee~

Runko
9/28/10, 2:32 AM
#16

Serien är helt okej, dock är de för mycket studsande rattar för att man ska ta den allt för seriöst.

Denna gav då mig ett gått skratt:

http://www.youtube.com/watch?v=eRTugqDo1WM

Nordqvist
9/29/10, 12:02 AM
#17

#16 Förvånad Tuttar och zombier i samma serie måste ju vara det bästa som finns! hur kan du säga så!?!?!?! FörvånadFlört

[Tan-chan]
11/21/10, 10:13 PM
#18

#17: AMEN!!!!

Nordqvist
11/22/10, 12:17 AM
#19

#18 ^^

Upp till toppen
Annons: