Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Japan - Land och kultur

Vill ni följa med?

2010-08-14 12:01 #0 av: filuring

Hejsan!

jag vill tala om att jag kommer att åka till Osaka, Japan 1 september och spendera två månader där vilket ni gärna får följa! Har ni frågor eller så är det bara att ställa så ska jag göra det jag kan för att finna svar! Jag kommer så klart att försöka uppdatera sidan så ofta som möjligt. Planerade inlägg: japanska presenter och japanska pengar men oxå resetips och liknande. Kom med förslag! 

www.theroadtoniji.blogg.se

Anmäl
2010-08-14 18:12 #1 av: [VictoriaR]

ooh vad kul! Ska titta in på din blogg :)

Anmäl
2010-08-16 21:59 #2 av: filuring

#1 Kom som sagt gärna med förslag på inlägg som kan vara intressanta för andra att läsa! Cool 

Anmäl
2010-08-17 16:11 #3 av: [VictoriaR]

#2 Ja du gav ganska bra förslag själv :) Ge rekommendationer och bilder på god mat du äter, resetips har du ju redan skrivit så (skulle såå gärna vilja se alla tempel *avis* ) , kläder (antar att du kommer shoppa ;) ) och om du är intresserad av J-musik får du gärna skriva om konserter du har varit på Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.