Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Anime & Manga

Anime i höst

2010-09-01 13:18 #0 av: [Ai-chan]

Tips på anime som kommer i höst som verkar vara bra/intressant? =)

Anmäl
2010-09-05 01:49 #1 av: Liss

Bakuman ser jag fram emot! Mangan är skriven av Tsugumi Ohba och ritad av Takeshi Obata som även gjorde Death note. Dock är Bakuman lite mer realistisk. Älskar den!

Sen ska Togainu no chi bli anime! Vilket jag ser fram emot också. Undrar om det blir någon shounen-ai i den.

Hakuouki shinsengumi kitan kommer med säsong två också.

Psychic detective Yakumo kan nog också bli bra.

Ja.. det är väl dem jag uppmärksamat hittills :)

Anmäl
2010-09-18 01:29 #2 av: [Wildglow]

Vampire knight säsong tre har jag för mig kommer i october :]

Anmäl
2010-09-19 14:37 #3 av: dreamstone

Lägg av! Ska dom göra en till vampire knight säsong!!! Trodde att det bara skulle komma två? (hoppas det ordnar sig för zero...)

Anmäl
2010-09-19 15:34 #4 av: [Wildglow]

I october börjar den tredje, tror jag :] för en fortsättning kommer det bli ^^,
Hoppas det blir bra för Zero, Yuuki dum ._.

Anmäl
2010-09-19 19:13 #5 av: dreamstone

håller med (Dumma vampyrgener förstör allt!)

Anmäl
2010-09-19 20:54 #6 av: [Wildglow]

Kaneme dum också, hans mamma typ gjort allt för att Yuuki ska få ha ett normalt människoliv, så pajjar han allt! *spårar*

Anmäl
2010-09-20 18:04 #7 av: Liss

#2 Vart har du hittat den informationen? Vad jag ser så finns det inget om att vampire knight kommer i varken september, oktober eller november. :)

Anmäl
2010-09-20 18:06 #8 av: [Wildglow]

#7 min kompis påstår det, har själv ingen större aning. Men en tredje säsong ska komma ^^

Anmäl
2010-09-21 23:07 #9 av: EPiCFAiL

Om jag läste rätt där jag läste (var det nu var) så kommer den ut i Japan i Oktober, finns tillänglig på internet i November, och med engelsk text i December i USA. Så tror jag att det var, men jag har inga starka källor dock.

Anmäl
2010-11-01 15:50 #10 av: AnnaMoonshadow

jag har inte sett eller hört något om en 3e säsong, och vid det här laget, om nu det skulle börja sändas i oktober, så borde det finnas info ute om detta... Dock kan man ju alltid hoppas att det kommer en så småning om ^___^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.