Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Film och serier

Noruwei no Mori

2010-09-03 09:59 #0 av: [wylga]

Just nu har jag helt sjuka förväntningar på filmatiseringen av Haruki Murakamis bok Norwegian Wood, som har officiell premiär i Japan den 11:e december i år.

Än så länge har den fått jättebra kritik och jag bara längtar tills den släpps! *w*

Någon mer som har läst boken eller hört talas om filmen?

Läs om filmen här.

Läs om boken här.

Anmäl
2010-09-04 16:18 #1 av: Pu-Chan

Har hört talas om boken och filmen, ska inte Kenichi eller vad han heter vara med? :D jag såg en trailer och han såg så himla gullig ut i den så jag ska nog faktiskt se den när den kommer ut subbad :)

Anmäl
2010-09-04 16:51 #2 av: [wylga]

Helt rätt, Kenichi Matsuyama (eller Matsuyama Kenichi, beroende på vad man föredrar ^-^') har en av huvudrollerna. Kan bara säga att det höjer mina förväntningar något enormt, med tanke på hans tidigare insatser. *är inte alls fangirl* :}

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.