Annons:
Etiketterfilmtv-serier
Läst 1921 ggr
[Ai-chan]
9/10/10, 1:22 PM

Tips: "1 Litre of Tears" (j-drama)

Har nyss sett klart på J-drama serien 1 Litre of Tears/1 Litre no Namida. Gråtit igenom alla 11 episoder. Värst på slutet. Seriöst. ALLA borde se den. Fy fan vad bra den är! Här finns den online: http://www.dramacrazy.net/japanese-drama/1-litre-of-tears/ Den är bäst att se i Veoh player. Som sagt, tipsar stort om att se den även om du inte är j-drama fan. Den är så jäkla bra!

Nå flera som har sett den??

Annons:
[VictoriaR]
9/10/10, 9:20 PM
#1

Har också sett den, grät också på slutet .__.

Rekommenderas!

[wylga]
9/10/10, 11:28 PM
#2

Åh, den ska jag nog se ikväll. Tack för tipset, uppdaterar om eventuella tårar. ^-^

[Ai-chan]
9/11/10, 2:08 PM
#3

#1 Visst är den serien underbar. =)) Har du sett filmen nå? Är det samma sak eller äre nå forts. eller nåt?

#2 Ja, det är ett måste att se den serien känner jag. ^^ Berätta sedan hur det går!

[VictoriaR]
9/11/10, 5:21 PM
#4

#3 Har faktist inte sett filmen Foten i munnen Jo den är grymt bra!, Tittar aldrig på dramor heller för jag tröttnar så fort men den här var något jag verkligen ville se klart!

Pu-Chan
9/11/10, 5:35 PM
#5

filmen är jättebra!! Tycker faktiskt mer om den eftersom jag gillar skådespelarna mer ^^

[wylga]
9/11/10, 7:11 PM
#6

Kanske skulle satsa på filmen istället. Jättehemsk story, (hemsk som i sorglig alltså) klarade bara av fyra avsnitt, vet inte om jag ens vill se klart den. >_<'

Annons:
[Ai-chan]
9/11/10, 7:23 PM
#7

Tipsar om att se klar den. =)

Den är hemskt sorglig o allt. Men, på något vis så tycker jag den är fin ändå. Den stunden jag kolla klart på den så fick jag livsglädje.
Men tråkiga är att det dära är väll en sann historia med?

[Ai-chan]
9/11/10, 7:28 PM
#8

Då läre man se filmen någon dag med då :D

AnnaMoonshadow
10/16/10, 12:12 AM
#9

Den draman gör sig förtjänt av sitt namn! Man gråter sig verkligen igenom den. Första gången jag såg den satt jag och var ledsen i en vecka. Men den är så gripande och så bra.

Nyligen har jag börjat kolla en annan drama som heter Mioka som är lite snarlik även om 1Litre of tears fortfaranden ligger som etta hos mig. Tänkte att den kunna vara ett tips om man vill ha något liknande.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Ai-chan]
10/16/10, 10:45 AM
#10

Då ska jag verkligen kolla upp den drama med =)) Har man något att göra ikväll då!

Nordqvist
10/16/10, 1:06 PM
#11

Oj vet inte om jag borde se dan jag som gråter bara av att tänka på känsliga saker! Man blir så blödig efter att man fått barn! haha! men nu vart jag ju nyfiken!

AnnaMoonshadow
10/17/10, 2:09 AM
#12

Mioka är inte sorglig på samma sätt. Det är snarare liknande historier… En tjej som är dödssjuk kanske man kan förkorta ner den till. Dock får mioka ett sånt där sorgligt men också lyckligt hopp och vill berätta att man ska göra det man vill och leva i ögonblicket den tid man har…

hmm… blev lite konstig förklaring kanske. ni får helt enkelt se för er själva xD Jag skyller på att det är sent och att jag är astrött ^___^''

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: