Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1333 ggr
[Ai-chan]
9/15/10, 10:33 PM

F**k, jag gjorde det igen!

Har ju kollat in en Yaoi Manga någon dag nu, läst lite om den o kolla upp efter den på adlibris. tänkte jag skulle hålla mig till senare me att köpa den. Men svårt när man vet om att pengarna kommer på måndag.
Så ja, 2 st hamnade i varukorgen o sen var det beställt!

Vanilla 1 + 2 blev det då =) Hoppas att den är bra nu då! :D  lääääängtar

Annons:
[VictoriaR]
9/15/10, 10:36 PM
#1

haha, vet PRECIS hur du känner dej, sätter alltid ett stopp på att jag inte får köpa skivor och tidningar, men så fort jag har pengar gör jag det endå, funkar som en magnet, går inte att motstå bara Skrikandes

Azmaria
9/15/10, 10:39 PM
#2

Sånt händer så lätt jag vet xD om jag är lite desperat efter något brukar jag agera förrän jag hinner tänka efter, så poff har det hänt. ;D

plus så är det ju så enkelt att klicka på varukorgen knappen när man hittar en bra Manga ;)

Har hört om Vanilla mangan, den sägs vara bra, skulle själv vara nyfiken på att läsa den, fast då får det ske online i så fall^^ höhö, pengabrist *host*

Make Pasta not War, Vee~

[wylga]
9/16/10, 7:40 PM
#3

#2 Jag kunde inte hålla med dig mer när det gäller pengabristen… ^-^'

Länge leve att läsa online!

[VictoriaR]
9/16/10, 8:43 PM
#4

#3 Håller med där, även om det är olagligt att lägga upp/ladda ner låtar/manga osv går det faktist inte att klara sig utan den funktionen..Man får helt enkelt hjälpa artisterna i den mån man kan…Guld i mun

[wylga]
9/16/10, 9:48 PM
#5

Jamen verkligen. Är det en ruskigt bra Manga kanske man köper den senare. (Tänker likadant när det gäller musik och film ^-^')

Biblioteket är förstås en idé annars, men utbudet här är inte helt fantastiskt….

Upp till toppen
Annons: