Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1570 ggr
nighwolf435-2
10/5/10, 4:53 PM

var köper ni er manga

Annons:
[Deleted Account]
10/5/10, 10:13 PM
#1

Internet - adlibris.se och bokus.se

[Ai-chan]
10/5/10, 10:50 PM
#2

Adlibris är det för mig med. =) Om jag inte skulle hitta det jag söker där så kollar jag på SF, om jag vore riktig desperat efter något. =)

Azmaria
10/5/10, 10:55 PM
#3

adlibris har allt så därifrån köper jag de flesta mangaböckerna ;)

Make Pasta not War, Vee~

Ichidakedu
10/22/10, 1:57 AM
#4

adlibris och lycknis

AnnaMoonshadow
10/23/10, 1:04 PM
#5

sfbok <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Havsmussla]
2/5/11, 7:30 PM
#6

Adlibris och bokus samt min stads lilla bokhandeln för det mesta.

Har även fått tips av en kompis om en japansk marknad i Stockholm där det finns en mangashop, så dit ska jag vecka 8, har studiedag då.

Annons:
somace
2/6/11, 3:00 PM
#7

Ja, hittills har det faktiskt bara varit från sfbokhandeln. Har inte ens tänkt tanken att adlibris faktiskt också kan ha Manga så det kanske är billigare där…fast det är ju någonting väldigt magiskt och charmigt att stå i sfbokhandeln och handla något så även om alla nätbutiker är billigare så kommer jag aldrig sluta handla på sfbok helt och hållet :)

[Tan-chan]
2/6/11, 7:03 PM
#8

#7: Visst är det magiskt,  men det är oftast billigare på Adlibris eftersom SFbok överprisar sin Manga något så fruktansvärt. Dessutom har Adlibris större utbud än SF.

Azmaria
2/6/11, 8:15 PM
#9

Dear Adlibris, one Manga book iz missing, I want tha book to mah collection, 'nuff said.

jag beställd 2 böcker fick bara en. o_O uh?

#8 det håller jag med om ,alltid när jag letar efter en speciell bok som inte finns på Sf eller fantasiapelit så finns den alltid på adlibris. ^^

Make Pasta not War, Vee~

Liss
2/7/11, 12:46 AM
#10

#9 Haha! nuff said ^^

Jag vill säga adlibris.se … men så är jag mangaoskuld och har bara läst allting på internet hittills. Med andra ord, jag har alldeles för många intressen och alldeles för lite pengar till det. *cry*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

somace
2/7/11, 8:22 PM
#11

#8 Nä, allvarligt?! :O Hoppsan…om Adlibirs har billigare OCH har bättre utbud, ja då finns det inte så mycket att diskutera längre :P Hejdå sf-bok….fast jag kanske går förbi och kikar där för att sen köpa det jag vill ha på adlibirs! Ja, så kan jag göra :D

[KilledbySnape]
2/8/11, 1:12 AM
#12

Jag köper på SFbok när jag råkar vara i Sthlm, mest för att det är en minnesvärd grej och helt jäkla underbart att stå vid yaoihyllan tillsammans med helt okända människor som älskar samma sak som en själv. ?

Men i regel är det adlibris som gäller. Mer än så vill jag inte betala för Manga, och de har ett riktigt bra utbud.

Sehvrin
2/11/11, 11:54 AM
#13

Jag köper mina från Adlibris eller på Seriebörsen i Linköping. Seriebörsen är en riktig mysig butik och jag vill gärna köpa därifrån, även om det är lite dyrare (men oftast skiljer det inte många kronor).

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Annons:
Azmaria
2/11/11, 7:41 PM
#14

#10 haha yes indeed. ;)

….and adlibris..Im still mizzing mah book… yes please, that mangabook… o_ó

Make Pasta not War, Vee~

Upp till toppen
Annons: