Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1787 ggr
Nordqvist
2010-10-13 13:20

Kimi ni Todoke

Är det någon som har sett Kimi ni Todoke? Ska börja se den nu tänkte jag men inte om den är jätte dålig! jag tyckte sättet den var tecknat på var intressant och tänkte de dem ett försök!

Den finns säkert som Manga oxå så om du läst den så samma fråga, är den värd det?

Annons:
[Ai-chan]
2010-10-13 17:02
#1

Jag har sett animen. Jag tycker jätte mkt om den. Men jag hoppas verkligen att det blir fortsättning.

Mangan har jag tyvärr inte läst. Men kanske blir det någon gång i framtiden. Just nu har jag en massa andra på G som jag måste läsa. ^^

[Deleted Account]
2010-10-13 20:39
#2

Såg första episoden idag :) det va glansigt,massa hintar om kärlek och lite chibi humor xD lite seg i början. Hoppas att nästa episode har lite mer drag

Nordqvist
2010-10-14 00:01
#3

Skönt att den inte suger i alla fall! hihi! Jag ska kolla första episoden ikväll om jag orkar! Skrattande

Liss
2010-10-14 04:37
#4

Den är okej. Jag har en förmåga att jämföra med mangan hela tiden. Och mangan är otroligt mycket bättre. Men animen är absolut duglig.
Väldigt långdragen historia dock. Och man blir riktigt irriterad på huvudpersonerna ibland. Men gullig.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2010-10-14 11:44
#5

Jag är en sucker för romance tydligen! Och den skulle vara en sån! Vi får se, ska strax kolla första episoden! orkade inte igår….

Pu-Chan
2010-10-15 00:51
#6

väntar på filmen! :D

Annons:
AnnaMoonshadow
2010-10-16 00:04
#7

Det är en väldigt speciell serie, både mangan och animen. Jag tycker den är väldigt mysig och väldigt fin men den är också lätt att stöta sig med när den ibland blir lite utdragen eller som tidigare nämnt att huvudpersonerna kan vara lite dumma ibland. Men jag gillar den, både animen och mangan, tror dock att mangan hos mig väger tyngst.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Nordqvist
2010-10-16 13:05
#8

Jag har sett 3 ep's nu och jag tycker den verkar väldigt gullig! :) Tycker inte att den verkar utdragen än så länge iaf!

Upp till toppen
Annons: