Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Musik

Ny Visual-kei film!

2010-10-26 20:38 #0 av: [VictoriaR]

"Maebashi Visual-kei" släpps i februari 2011 och har som ni kanske förstår, Visual-kei som ett tema. Handlingen kretsar runt en tonårspojke som är bosatt på landet, den fokuserar både på musik men även familjeproblem.

Huvudrollen spelas av skådespelaren och sångaren Shunsuke Kazama.

Anmäl
2010-10-26 20:43 #1 av: [VictoriaR]

Jag ska lätt se den! Glad

Anmäl
2010-10-26 21:36 #2 av: Azmaria

låter lovande, finns det information när i februari den kommer ut? oh well, men det tar ju ett tag för den sen att komma ut på nätet + engelsk sub.

Men jag ser myckert framemot att se den :D

Anmäl
2010-10-26 21:45 #3 av: [VictoriaR]

#2 finns inget specifikt datum än :)

Anmäl
2010-10-26 21:46 #4 av: AnnaMoonshadow

Det tror jag kan bli bra :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.