Annons:
Etikettsajten
Läst 1353 ggr
[Ai-chan]
2010-10-28 00:28

Hjälpa japan.ifokus?

Hejsan!

Vill du hjälpa Japan iFokus att utvecklas mera?

Här finns tips:

- Bjud in dina vänner/familj/släkt/bekanta osv, länka, tipsa runt, mm.

- Bli även gärna medlem i våran facebook grupp och sprid gärna om oss där med. (Facebook -> Japan ifokus) ;)

- Vi behöver även verkligen hjälp med att skriva artiklar om allt möjligt som har med Japan att göra. Om man hjälps åt så blir det något. =) Men förstår att många är upptagna och inte hinner med (precis som jag). Men om man hjälps åt så blir det något. =) Man kan skriva om: Landet, religion, kultur, mode, musik, mat, sport, språket och ja. Allt vad det nu kan finnas! Och om det är något specifikt ni vill skriva om.

Även får ni skriva om det är ordentligt om någon speciel artist eller band, Anime serie, Manga serie, konserter, nyheter, film, drama serier, japanska recept, osv. Jätte gärna Recensioner inom allt möjligt. =)
Ja allt möjligt som man nu kan ha som artikel här på sidan är välkommen. :)

- Var aktiv i vårat forum! Som ni redan är så duktiga med. =) Skriva nya trådar, kolla kanske igenom gammla - kanske finns det någon tråd som ni har missat? Diskutera, prata osv. =)

- Kom gärna med tips och förslag om förbättringar osv.

- Arrangera gärna tävlingar!
Tävlingar kan även ordnas som artikel. Kontakta mig eller någon av dom andra. Ha då gärna en tävling i taget.

Annons:
[Ai-chan]
2010-10-28 16:34
#1
[Ai-chan]
2010-11-02 09:52
#2

Putt =)

Nordqvist
2010-11-03 09:28
#3

Jag har länkat på FB och bloggen! ^^ Inte för att så många läser den då… haha!

[Dominik]
2011-10-06 23:50
#4

Jag har blivit medlem på facebook sidan, och om jag kommer få igång skrivaren så ska jag skriva ut några reklamer och hänga upp det här i Malmö :D

[Tan-chan]
2011-10-07 20:19
#5

#4: att hänga ut flygblad är inte okej, men tack ändå.

[Ratass]
2011-10-08 16:19
#6

bättre att bara länka till sidan om man har en egen hemsida eller blogg

Annons:
Upp till toppen
Annons: