Annons:
Etikettmusik
Läst 1679 ggr
[VictoriaR]
2010-10-28 22:05

Bästa konsertminne

Fick inspiration från Ai-chan's favoritconvent tråd, startar en likadan där ni kan skriva om eran bästa konsertupplevelse! ^^

Så, vad är erat bästa konsertminne? Skrattande

Annons:
[VictoriaR]
2010-10-28 22:11
#1

Mitt är från Versailles konsert det här året. Versailles är mitt absoluta favoritband, och att få se dem live var verkligen superstort! Har aldrig gråtit på en konsert förut, men kunde inte hålla tillbaka tårarna när jag stod på första raden och bandet skulle gå ut på scen vilken sekund som helst! ;)

[Ai-chan]
2010-10-29 16:00
#2

Jag tror när det var Miyavi när han var först till Sverige. Det var så underbart att se sin favorit artist som man verkligen inte trodde att det skulle ske i detta liv.

Azmaria
2010-10-30 19:10
#3

mitt bästa är LM.C konserten som var iår. Har aldrig upplevt en sån härlig känsla när Maya och Aiji uppträdde och spelade ens favoritlåtat. ;D + så var de väldigt humorisktiska och hela lokalen dansade och hoppade i takt med deras musik, Så awesome. XD

den andra minnet är från Green Day konserten från sommaren. (jag vet att de inte är japaner, but whatever, konsert som konsert).

Kommer ihåg ännu hur jag skrattade till denna roliga händelse.(video). Billie(sångaren) bjöd upp ett barn på scenen och tog hennes hörlurar, därefter så skulle hon hålla handen övanför Billies huvud. haha. naaw. Sen kom det ett överraskande ljud och flickan springer i väg. LOL.

det var så sött, Honey your headphones.. :)

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2010-10-30 22:43
#4

mitt bästa minne är när Green Day var här förra hösten <3 Är det ett band som vet hur man gör ett scenframträdande så är det de, nästan bättre än skivorna.

Bölade för övrigt som en idiot i publiken, fast jag har ju fasligt lätt för att gråta för vissa saker också ^__^'''

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: