Annons:
Etikettsajten
Läst 2004 ggr
[Ai-chan]
11/2/10, 10:16 AM

URSÄKTA RÖRAN!!! ^^

Men jag bygger om lite just nu som ni kanske märker.
Hoppas på att det blir bättre.  Då jag tyckte det såg så rörigt och så mycket ut förut.

Tips och förslag är välkommen efter vägen! =)

Annons:
[Ai-chan]
11/2/10, 11:01 AM
#1

Så dära, Äntligen!

Blev menyn bra? Dålig? För mycket? Rörigt?

För mycket kan jag tänka mig att en del kan tycka. Men blev lite mera uppdelad och sånt. =) Så det kan kanske bli intressantare för vissa. =) kanske :D

Liss
11/2/10, 5:58 PM
#2

Tycker det ser bra ut :) En klar förbättring.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ai-chan]
11/2/10, 6:12 PM
#3

Vad bra =)

Då ger jag mig in på artiklarna kategorierna senare ikväll om jag hinner och orkar. Eller imorrn…

Nå förslag eller önskemål dit?

[Ai-chan]
11/2/10, 6:22 PM
#4

"Turism & Reseberättelser" Är det något av intresse som kategori? eller ska jag bara klämma in det någonstans?

[VictoriaR]
11/2/10, 7:17 PM
#5

#4 Jag undrar om inte det kan sitta under "Japan - land och kultur!" Glad

Vet inte riktigt med kategorin "Artikel författare" heller, tror du den kommer användas mycket? Vad för trådar ska man i så fall skapa under den rubriken?

AnnaMoonshadow
11/2/10, 9:50 PM
#6

"Artikel författare" ska sitta ihop ---> "artikelförfattare"

usäkta men jag har en allergi emot särskrivningar xD

#5, den kategorin används för att diskutera kommande/pågående artiklar för artikelskrivarna om jag fårstått det rätt. frågor och svar när det gäller ämnen, regler m.m

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
AnnaMoonshadow
11/2/10, 9:57 PM
#7

några andra småfel jag hittade kommer här

forumskategorierna:
19) forums tävlingar ----> forumstävlingar
och 03) japansk pyssel, lekar & spel ---> japanskt pyssel, lekar & spel

Artikelkategorier:
rese berättelser ---> reseberättelser
japansk mode ---> japanskt mode

om det fixas så ser det ännu profsigare ut ^___^ Keep up the good work! <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Ai-chan]
11/2/10, 10:14 PM
#8

Okey. Fixar det under kvällen eller imorrn =)

[Ai-chan]
11/2/10, 10:15 PM
#9

Artikelförfattare är gömd ^^ bara vissa som ser den.
Men ja…
Främst för artikelförfattare. men även för Medarbetare o så. så som det har sagts, diskutera om allt möjligt ang artiklar. kommande artiklar regler osv. Och när man ska lägga upp, vad man ska skriva om, tips och förslag osv. Så kan man hjälpas åt där.

[Ai-chan]
11/2/10, 10:46 PM
#10

Nu har jag ändrat bland kategorierna på artikel sidan med. Men vågar inte göra så mkt då jag ser just nu i kors. tänk om man skulle råka radera något xD

[VictoriaR]
11/2/10, 10:51 PM
#11

#9 ok, låter bra!

AnnaMoonshadow
11/2/10, 10:51 PM
#12

haha kan jag förstå :D du har nog gjort tillräckligt för en dag ;D Bra jobbat!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Ai-chan]
11/2/10, 10:54 PM
#13

Okey =)

Tnx ^^

Men förslag på något mera, eller fattas det någon kategori? Här på forums grupperna och inne på artikel grupperna.

Nu behöver jag bara hjälp att kolla igenom att trådar/artiklar o lägga dom på rätt plats av medarbetarna ^^ =)

Annons:
[Ai-chan]
11/2/10, 10:58 PM
#14

seriöst, blev det på något vis inte sparat inne på artikel sidan allt det jag gjorde?? :/ hmmm…

Mari
11/3/10, 12:36 AM
#15

#14 Ibland syns inte ändringarna förens efter en stund, är något med att servarna inte har synkat, ändringarna syns säkert i morgon när du loggar in :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Mari
11/3/10, 12:38 AM
#16

Såg en sak på artikelkategorierna som jag funderar över.
Heter det verkligen Japanskt musik? Borde det inte stå Japansk musik?

och kanske bara jag som inte hänger med, vad är det för skillnad på övrigt och övrigt inom östasien?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

[Ai-chan]
11/3/10, 9:37 AM
#17

kanske ska ta bort T då ^^

Övrigt - där det inte passar in i dom andra kategorierna ^^

[Ai-chan]
11/3/10, 9:59 AM
#18

Under natten verkade det som att artikel kategorierna ändrade sig. Tack o lov för det!

AnnaMoonshadow
11/3/10, 11:33 AM
#19

det låter ju bra det då ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: