Annons:
Etikettsajten
Läst 1432 ggr
[Ai-chan]
10/28/10, 2:52 PM

Åsikter om sajten!

Hejsan!
Skulle gärna vilja höra åsikter om sajten Japan.ifokus.
Och såklart även tips och förslag. Om förbättringar, önskemål, mm. :)

Jag tycker att det är jätte roligt att vi har blivit flera hit till forumet och att det är rätt så aktivt nu för tiden ändå. =) Jätte roligt!!

Annons:
[Ai-chan]
10/28/10, 2:53 PM
#1

Och mycket kanske man kan även hjälpas åt med tillsammans. =)

[Ai-chan]
11/2/10, 9:52 AM
#2

Puttar upp denna. Då jag jätte järna vill ha åsikter, tips och förslag. Så att vi kan förbättra ännu mera. =)

Onslow
11/2/10, 3:40 PM
#3

Jag tycker väldigt mycket om Japan iFokus! Har det som startsida för att alltid kunna se Om det har kommit några nya roliga trådar osv. Det är roligt att kunna dela Japanintresset med några här!

Apropå förbättringar vill jag gärna ha fler artiklar om cosplay och såndant. c:

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Liss
11/2/10, 5:57 PM
#4

Det är en trevlig stämning. Som en liten familj ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ai-chan]
11/2/10, 6:03 PM
#5

Vad bra =)

Flera artiklar kommer upp allt eftersom. Dock vet jag inte än på ett tag med cosplay. Men ska försöka o få ihop några. Läre hitta någon som vill skriva om det bara då jag själv inte kan något om det. Men det kommer att komma upp. =)

Hittat ett ställe där jag får låna en massa olika artiklar inom Japan. Så nu har man så att man klarar sig i några år om en massa olika saker inom Japan. Super skoj!

Onslow
11/2/10, 6:54 PM
#6

#5 Kan absolut fixa en artikel när jag håller på att sy min cosplaydräkt. c:

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
[VictoriaR]
11/2/10, 7:26 PM
#7

Jag skulle gärna vilja att fler skrev trådar om J-musik, är inte så många som tar upp det ämnet faktist, tycker det är lite tråkigt Foten i munnen

AnnaMoonshadow
11/3/10, 3:56 PM
#8

vad skulle du vilja läsa om då? j-musik som sådan? eller speciella artister? Eller nya tips på musik och låtar? :O

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[VictoriaR]
11/3/10, 8:28 PM
#9

#8 Mest ta upp de kändare banden, det händer ju saker hela tiden. Splittringar, pauser, nya band, soloprojekt, CD släpp,tourer ja allt möjligt Glad

AnnaMoonshadow
11/4/10, 7:41 PM
#10

haha oki, vi får försöka hålla oss uppdaterade :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Onslow
11/20/10, 4:16 PM
#11

Hmm, jag skulle väldigt gärna vilja ha en atrikel om suffix (san, chan, kun osv) eftersom jag inte tror att jag är den enda som är lite osäker. :)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Ai-chan]
11/20/10, 5:04 PM
#12

#11
Kommer att kollas upp! =)

AnnaMoonshadow
11/20/10, 6:29 PM
#13

#11 ett väldigt bra förslag :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Upp till toppen
Annons: