Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 2244 ggr
mai93
11/21/10, 5:04 PM

cold prince manga/anime?

hej.

jag älskar manga/anime eller drama där det är nån som är lite av en cold prins typ.

som playfull kiss

Annons:
[Tan-chan]
11/21/10, 6:36 PM
#1

Hur menar du cold prince? Typ som en kille som är en tjej-favorit men beter sig sådär superiskallt mot andra och bryr sig inte ett smack om någonting? (^0^)

mai93
11/22/10, 5:07 AM
#2

japp,typ skolans prins men han bryr sig inte ett dug om det.

typ som handligen i playfull kiss eller ghost hunt.eller barairo my honey och dem som den mangakan(?) har gjort

mai93
11/22/10, 6:18 AM
#3

de får gärna vara klara och väldigt långa eller håller på att bli klara

AnnaMoonshadow
11/22/10, 4:38 PM
#4

åhh, du är precis som mig! Jag bara älskar sådana serier också ^__^

har du sett You're beautiful? det är en koreansk serie med en kille som är lite så.

det stod still i huvudet på mig nu! vet att jag har massa andra bra tips… Jag återkommer  xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

mai93
11/23/10, 3:20 PM
#5

japp,har sett den.

tack<3

AnnaMoonshadow
11/23/10, 5:05 PM
#6

hmm.. det var några mangor som dök upp i huvudet på mig med. Typ High School Debut, Haou Airen (och Sensual Phrase mm av Shinjo Mayu, alla Shinjo Mayu's killar är coola och lite kalla) och Midnight Secretary. Är inte lika säker på att de passar helt in i det du letar efter, men bra historier är de ^^

när du nämner Playfull Kiss menar du mangan, animen eller dramorna då? finns ju både som en gammal j-drama, en tw-drama med två säsonger (It Started With a Kiss & They Kiss Again) och en k-drama. Så där har du ju samma historia i många tappningar :P

När det gäller andra dramaserier så passar Hana Yori Dango rätt bra. Domyouji är ju populär och det vet han men han är jäkligt kall och elak mot huvudpersonen, i alla fall till en början. Devil Beside You är också en bra drama.

Yamato Nedeshiko Sichi Henge kanske också passar in lite? finns både drama, Anime och Manga. Även känd som The Wallflower. Kyouhei är ju inte direkt känd för att vara älskvärd och snäll i alla fall ;D

annars filmen 100 days with mr. Arrogant är ju rätt rolig :D och A Millionaire's First Love tycker jag är bra, även om det är omdiskuterat mellan mina vänner xD

Hmm… det var ju några i alla fall :P ska se att det kommer fler ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
mai93
11/23/10, 11:47 PM
#7

japp,dem är alla jätte bra men har redan läst/tittat på dem och läst/tittat  om och om igen =P

AnnaMoonshadow
11/24/10, 12:52 AM
#8

haha typiskt då :P Nu fastnade jag ju igen xD ska nog allt lyckas hitta något du inte sett/läst än!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Deleted Account]
11/24/10, 7:56 PM
#9

Special A har en sån :)

mai93
11/24/10, 10:53 PM
#10

okeey,tack!

Upp till toppen
Annons: