Annons:
Etikettmusik
Läst 1503 ggr
[luneri]
2010-11-29 13:13

Jin Akanishi- vad händer med honom?

Jag har nyligen fått veta att Jin Akanishi från Kat-tun fått sluta i bandet. varför vet jag inte, men det är tydligen något han gjort som varit olämpligt. Jag tycker det är synd för enligt mig har han den bästa rösten i bandet.

Har ni hört något mer om honom? kommer han börja om som soloartist eller något? Hade vart kul att höra något mer från honom.

Förresten denna låt får jag inte tag i förutom denna kortversion och en live version på youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=PuLcfO_SG_0&feature=related

Är det något nytt från honom eller hur ligger det till. verkar vara från hans USA-Tour iaf. fast vad jag vet var det väl ett tag sedan han hade den?

Annons:
AnnaMoonshadow
2010-11-29 16:53
#1

Jin Akanishi har delvis stått utanför Kat-tun och deras framträndande det senaste året.  (för att inte nämna 2006-2007 när han pluggade) han har nämligen planerat en solokariär ett bra tag nu och har börjat etablera sig i USA.

Johnny har beslutat att Akanishi ska sluta i Kat-tun för att bandet ska kunna utvecklas då Jin inte längre kommer kunna vara lika aktiv i bandet. dessutom blir det viktigare för Jin att lyckas slå igenom som soloartist om han inte har bandet att falla tillbaka på. samtidigt är det tänkt att vara mindre smärtsamt för fansen.

Så det kommer i framtiden finnas både musik från Jin och från kat-tun men de kommer inte vara tillsammans. Jag kan också nämna att varken ett namnbyte eller en ny medlem är planerad än så länge. och absolut inte en upplösning av gruppen.

när det gäller videon så är det en bit av videon till låten Yellow Gold som inte har kommit ut än om jag minns rätt…

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Thea-Cazzy
2010-11-30 15:34
#2

Ja, Jin har ju stuckit till USA och kör solokarriär där för fullt nu xD

[luneri]
2010-11-30 17:03
#3

Det låter som något väldigt bra. jag har tyckt att jin skulle vara väldigt bra som soloartist så det är jag glad över att han fortsätter så:)

Nu vet jag också varför han slutade i bandet:)

jag trodde den låten skulle vara några år äldre, men kanske det kommer på hans skiva snartFörvånad

För övrigt tycker jag att Kat-tun är lika bra även om  Jin har slutat av vad jag hört av deras senaste singel.

AnnaMoonshadow
2010-12-01 00:25
#4

jo, tror att hans nuvarande turné har samma namn så tror det är en väldigt ny låt som antagligen kommer med på nästa platta :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[luneri]
2010-12-01 21:38
#5

Får hoppas att den kommer ut snart:)

Upp till toppen
Annons: