Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Konvent, event och konserter

Confusion

2010-12-25 23:42 #0 av: [linnzy]

Har ni köpt era biljetter ännu? Jag har min bokad som väntar på att betalas!

www.confusion.nu

Detta kommer definitivt att bli ÅRETS KONVENT!

Anmäl
2010-12-26 00:51 #1 av: [Tan-chan]

Har redan min biljett sedan länge. ? Vet inte vad som kommer att bli årets konvent; Confusion eller Uppcon 11. Det återstår att se. (^_~)

Anmäl
2010-12-26 22:55 #2 av: [linnzy]

Alla 800 biljetter är nu bokade! WOW!

Om man inte har betalt dem till den 7:e Jan så säljs dem i dörren (dyrare)

Dock söker de fortfarande funkisar! Kolla in deras hemsida (om det nu finns nån här som vill dit men inte har fixat biljett)

Själv skulle jag varit försäljare men det blev fullt alldeles för fort så jag får gå som vanlig konventare, vilket också är kul ^^

Anmäl
2010-12-26 23:10 #3 av: [Tan-chan]

#2: Sjukt härligt att det är slutsålt! Wohoo!

Jag hade velat vara en funkis men jag tycker mer om själva konventet som vanlig konventare, så denna gång och på Uppcon ska jag vara en vanlig konventare, men sedan tänkte jag testa att vara funkis också.

Vi kanske ses där? (^_~)

Anmäl
2010-12-27 01:45 #4 av: [linnzy]

Mycket möjligt ^^

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.