Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Konvent, event och konserter

2011 konventer, mässor, mm.

2010-12-31 14:36 #0 av: [Ai-chan]

Vet du vilka konventer, mässor och andra aktiviteter som blir 2011? Lista gärna här och skriv gärna lite information om den, datum, osv. Och kanske länka till den relaterade hemsida.

Anmäl
2010-12-31 17:26 #1 av: Onslow

Haha, behöver jag skriva UppCon? Oskyldig

Anmäl
2010-12-31 20:38 #2 av: [linnzy]

Confusion 28-30/1 Göteborg, förbokade biljetter slut.

www.Confusion.nu

Okashii-con 4 - 6 /3

Malmö, andra året i rad.

Sajten under ombyggnad, men finns newsletter att få Subscribe eller sök upp dem på facebook.

Ichicon 7-8/5

www.ichicon.se, Växjö

KodachiCon ??/? - Lund

Mangakai

UppCon 11; 3-5/6 Uppsala

UppCon

+ en massa mera som inte har några bestämda datumar ännu, Närcon, Genki (danmark), Connichi, Kultcon, Kodachikun (mangakai), Jpopcon (danmark. etc etc

Dessutom är vi en grupp som kommer att ha cosplay picknicks och annat skoj lite här och var i Skåne till sommaren, bland annat Hanami när sakura-träden blommar; cosplaytimes

Anmäl
2011-01-02 14:31 #3 av: [linnzy]

PS jag har hört att "Humon" ( humon.deviantart.com ) har blivit officielltinbjuden till Okashii! Så coolt!

Anmäl
2011-01-06 11:57 #4 av: Yossi

www.konventare.se uppdaterar dagligen om manga & anime konvent :)

Anmäl
2011-01-23 21:36 #5 av: [Tan-chan]

Rencon finns i Falun och går av stapeln 25-27 februari i år!

De har bandet Mary Fay, och bäst av allt: HITT!

Önskar att det inte var så långt från där jag bor. Annars hade jag tagit mig tid utan tvekan. Men det kostar så mycket för mig att ta mig dit upp...

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.