Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1786 ggr
[Ai-chan]
1/1/11, 11:27 AM

Papa to Kiss in the Dark i manga form

Undrar om Papa to Kiss in the Dark Manga form är väldigt olik ifrån animen? Eller om det är nå fortsättning i mangan?

Annons:
CHoPSTix
1/2/11, 11:01 PM
#1

ingen aning.. har inte läst mangan..

Goodbye Kitty <3

[Deleted Account]
1/6/11, 11:54 AM
#2

D: den är så hemsk, jag blir alldeles bestört av att det finns små flickor som går och fangirlar den. Det handlar ju om en pappa som hjärntvättar sin son sexuellt, våldtar honom och pojken har ju ingen annan och växer upp till en tonåring helt beroende av sin pappa. Incest, pedofilism och homosexuallitet.

[Tan-chan]
1/6/11, 2:06 PM
#3

#2: Håller med att den är osmaklig när det gäller incesten och pedofilism. Fasst jag tror inte det är pedofilism eftersom jag tror att killen är byxmyndig. Men ändå. Det är konceptet jag inte gillar.

Men att den är homosexuell är ju inget fel. (O_o) Bara de två första. Och som du sade så handlar det om hjärntvättning och göra en person inmobiliserad i livet genom att få personen bli beroende av den andre.

Men dock har jag inte sett någon småflicka som fangirlar den än. (O_o)

Men vi kan ju i alla fall skatta oss lyckliga att det bara är tecknat. Då tycker jag det är upp till var och en vad de gillar och vill se på. Andra har ingen rätt att lägga sig i det. (^_^)

[Ai-chan]
1/6/11, 6:13 PM
#4

Själv så gillar jag den serien. För mig så är det bara en tecknad serie så. =)

Men som sagt, alla har rätt att tycka vad de vill. =)

[Deleted Account]
1/7/11, 2:01 AM
#5

#3 oh jag menade inget negativ med homosexulliteten (lol stavning) utan att det förekom i den serien för dom som inte kände till den (y)

[Tan-chan]
1/7/11, 2:27 AM
#6

#5: Okej, bra! Phew! Haha! xD

Annons:
Upp till toppen
Annons: