Annons:
Etikettövrigt
Läst 1666 ggr
Thea-Cazzy
1/7/11, 12:15 AM

Akanishi Jin i Pirates of the caribbean 4?

Har hört rykten om att f.d kat-tun medlemmen Akanishi Jin har gjort en audition för att vara med i "Pirates of the Caribbean 4 on stranger tides", och klarade den!   Om det är sant vet jag dock inte.

Någon som har några säkra källor om detta?? Flört

Annons:
Nordqvist
1/7/11, 1:12 AM
#1

Bara å kolla trailern? Beror ju på vad det var för roll!

[Tan-chan]
1/23/11, 9:32 PM
#2

Är det sant att han är med? Vem ska han spela? (O_o)

Känner på mig att det är ett falskt rykte. Vet inte varför dock. Haha!

AnnaMoonshadow
1/23/11, 9:40 PM
#3

jag tror inte riktigt på det. Har inte hittat hans namn bland de officiella listorna på skådespelare och medhjälpare.  däremot ska Yuki Matsuzaki vara med :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
1/23/11, 9:43 PM
#4

#3: Vem är Yuki? (O_o)

AnnaMoonshadow
1/23/11, 9:49 PM
#5

http://www.imdb.com/name/nm1452105/

Jag antar att Jin blev omtalad när det snackades om att de skulle ha med en asiat i filmen. Men att rollen gick till Yuki istället.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
1/23/11, 9:53 PM
#6

#5: ah! Nu vet jag vem Yuki är! xD

Annons:
Mandi_
7/9/11, 10:49 PM
#7

kan väl bara dock säga att den filmen är riktigt bra, och jag vet att det här forumet är gammalt. Men jag nördar ''gräv i arkivet'' knappen ;)

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

AnnaMoonshadow
8/25/11, 10:27 PM
#8

#7 att gräva i arkivet är toppen :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: