Annons:
Etikettmusik
Läst 3399 ggr
[Tan-chan]
2011-01-05 22:02

Tipsa AMV!

Tänkte starta en tråd där man kan tipsa om AMV.s (Anime music video) eftersom vi inte har en sådan på forumet. Och vad är bättre på Youtube än AMV:s? xD

Men vi kör samma sak som med tråden "Tipsa favoritmusik!". Om X har tipsat en gång får X inte tipsa igen förrän Y har tipsat någonting.

Tipsa loss nu!

Annons:
[Tan-chan]
2011-01-05 22:02
#1

Tipsar om den mest coolaste AMV:n jag sett i hela mitt liv! Riktigt avancerad och härligt med massa bishies. xD

Det är en samling på Youtubes bästa AMV-skapare som har gått ihop i ett projekt.

?BISHESMEP} C A N N I B A L

Azmaria
2011-01-05 22:26
#2

hur är det med videon som är helt" animerade" av något fan? ;D för då har jag en höjdare att tipsa om.

Men´tills jag väntar på svar så postar jag min favorit AMV med Green Day som musik <3

21 Century Anime Breakdown

Make Pasta not War, Vee~

Liss
2011-01-05 22:38
#3

#1 Oh, den var bra. Mycket fint i den. Takuto från Star Driver ?

Försökte hitta en favorit of mine. Men hitta den inte än. Så blir den här så länge. En parody. Finns en med enbart kuroshitsuji också.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-05 22:46
#4

#2: Det hör nog snarare till någon annan stans. Det är ju ingen AMV direkt. (^_^,)

#3: LOL! Den gillar jag med! xD

???? Alois?Trancy ?Untouched?

Azmaria
2011-01-05 23:12
#5

#3 ahaha den där lustig och ägd ;)

#4 oki doki, då vet jag det~ :)

denna har då funnits en tid, men tycker fortfarande att den är skön att se på ;)

Make Pasta not War, Vee~

Liss
2011-01-06 00:05
#6

Den här är otroligt vacker och varje rörelse passar till musiken.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[KilledbySnape]
2011-01-06 03:26
#7

#1, Wow, grym vid!!

Här är en Tokyo Bayblon (SeixSub ?), den vann en av kategorierna i AMV-tävlingen på UC09. ?

Men seriöst, ALLA mina favorit-AMVs har plockats ner från youtube de senaste två åren. VARENDA EN! o_O Finns ju knappt nåt bra kvar på dumtube. >_< Inte med mina favoritpairings i alla fall..

Azmaria
2011-01-06 12:20
#8

Baccano AMV. Tycker om denhär videon när den är gjord som tidiningsnyheter och passar så bra in med animen. ;)

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-01-06 14:23
#9

#7: Helt härlig AMV! Bara för det mindes jag en kategorivinnare från Uppcon 10. Jag fick tårar i ögonen när jag såg den under AMV-visningen.

Still Alive - (Handheldhearts Cover) - AMV ~Yuri Muppets Production~

Edit: Såg nu att det är ju samma tävlande som till Tokyo Babylon-videon! xD

Nordqvist
2011-01-06 15:00
#10

Jag har världens bästa AMV!! Flört Jag har ju gjort den själv…. haha! Tungan ute

[Ai-chan]
2011-01-06 18:25
#11

Jag tror denna AMV är det bästa jag har någonsin har sett. Så extremt välgjord o allt. Den går så perfekt till med musiken. Plus att låten är suverän =)

Azmaria
2011-01-06 18:48
#12

Absolut bästa amv:n från Elfen Lied animen ;D den är så…Wow! O.O

Make Pasta not War, Vee~

Azmaria
2011-02-13 14:23
#13

Nu bryter jag reglerna och postar en amv, så tråden får liv igen. Haha. Gomen.. men måste. ^^' xD

Jaa nästa AMV tips är en video jag aldrig typ skulle gilla XD 

Animen är en Shojo, flickor med superkrafter, det handlar om ballet, vilket jag tycker är tråkigt och musiken är en svensk skräp melodifestival låt. XD

MEN jag gillar den endå. Fastän den inte har super wow effekter så känner man takten i den och man hålls kvar att se vidare. Det ledde till att började se Serien, och titta, jag gillar den. För den är mysig, inte som jag tänkte mig och lite lurisk sagolik. ;P

Så jag tpsar om Princess Tutu AMV:

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
Onslow
2011-10-06 20:10
#14

Blåser liv i en gammal tråd med en superawesome AMV jag hittade.
Hon som gjort den har supermånga andra bra, hon är fantastisk!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
2012-02-05 20:02
#15

Jag bryter mot reglerna och postar en till AMV jag hittade för att få liv i den här gamla tråden. c:

Jag är beroende av låten, det är lätt en av mina favoriter just nu, och USUK är ett av mina all time favorit pairings (USUK och PruCan, haha). Jag bölade som ett barn när jag såg den, haha.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Azmaria
2012-02-05 21:38
#16

#15 awweeh x3 so cute. och *high five* för USUK, också min favorit OTP! 8D dom är så söta o perfekta tillsammans *fangirl mood on* XD

AWEH!  de har tagit bort en awesome USUK video som ja digagde till 100% T_T whyyy….whyy?! D; *sobsob*

Aaanyways, favo låt, med favo anime~

Make Pasta not War, Vee~

Upp till toppen
Annons: