Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1813 ggr
[Ai-chan]
2011-01-07 19:07

Hakuouki, fortsättning?

Någon som vet om det blir någon fortsättning av Hakuouki serie? Är det verkligen bara 10 st ep av Hakuouki: Hekketsu-roku? Måste väll bli någon slags fortsättning av serien lixom, kan inte bara sluta så dära? gha. hatar seriöst såna slut! Tårarna bara rinner och rinner. Då hade dom inte behövt göra en fortsättning av den första säsongen. ^^

Eller så kanske det är nå fortsättning i mangan??

Annons:
[Tan-chan]
2011-01-07 19:32
#1

Jag har ingen aning. Jag undrar det också… Vad är animen på? 22 avsnitt allt som allt?

[Ai-chan]
2011-01-07 19:37
#2

Japp, 22 st ep. Just nu är jag så extremt irriterad på detta slut. haha. därför jag aldrig kollar på ongoing serier. hatar såna hära slut och väntan haha -_-:P
Plus att jag vill se mera utav snyggingarna =)

[Tan-chan]
2011-01-07 20:16
#3

#2: Haha, jag börjar också känna så. Finner det störande att inte kunna se hela serien. Trodde jag skulle förlista med Togainu no Chi när man bara fick ett avsnitt per vecka. xD

Liss
2011-01-07 20:27
#4

SPOLIER ALERT!!!!! LÄS INTE OM NI INTE SETT SERIEN!

Eftersom det inte är speciellt många karaktärer kvar, så blir det väl antagligen inte en säsong till. Och som sagt, spelet slutar också sådär drastiskt. Så det är nog helt enkelt slutet på animen också.

Om inte "oni" gör något magiskt ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-07 20:50
#5

#4: Bwaaaaah! (T_T) *ultra mega sob* om det stämmer!

Liss
2011-01-07 21:56
#6

#5 Jag vet inte säkert dock. Men det känns ju ganska omöjligt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Ai-chan]
2011-01-07 22:47
#7

SPOILER VARNING HÄR MED…

Men det tråkiga är, typ alla dog. Vilka är kvar utav gänget Shinsengum? Är väll bara Shinpachi? Men ja, hade velat haft happy end. =) Inte sluta så dära bara. Allafall kunna väll ha fått sett hur hon gick vidare med sitt liv eller något.

Men på tal om inget. Vore det inte så mycket smarrigare om Chizuru va pojke? =) Jag tror det vore mycket skojigare! ^_^

Liss
2011-01-07 23:03
#8

Haha. SPOILER!!!

Saito är väl kvar, vad jag vet? :o

Men jao. Det finns inte nog med handling för en hel säsong till. Man kan ju alltid hoppas att det kommer någon OVA, som efterberättelse. Men det har jag svårt att tro.

Haha.. ja det hade ju varit lite mumsigt ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-07 23:05
#9

ICKE-SPOILER! xD

En film kanske…? Men hoppas på en OVA.

Liss
2011-01-07 23:05
#10

Ja, en film hade ju varit något.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ai-chan]
2011-01-07 23:08
#11

SPOILER ^^

Ja just ja, Saito OM han inte dog i det dära sista kriget, jag fick den känslan att han gick in för döden :(

Men vilken stil på killarna tycker ni var finnast?? =)) Första serien där de har långt hår o sånt eller andra serien där de har klippt sig o sånt? ^^

Liss
2011-01-07 23:43
#12

Svårt att välja! Jag tycker dem blev stiligare i andra, men jag saknade håret på vissa. Fast ändå, vissa blev väldigt mycket finare i kortare hår.

Naa.. jag får nog säga säsong två då. ^^

Och Saito är fin oavsett.. öhöhö.. *dregel*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Upp till toppen
Annons: