Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
TV/data-spel

Tips på online spel?

2011-01-21 21:11 #0 av: [Ai-chan]

Jag vill ha tips på olika roliga online spel? tex kanske nå anime spel. inget som kostar bara ^^

Anmäl
2011-01-21 22:00 #1 av: [Tan-chan]

Robot Unicorn Attack? xD Okej, den är inte sådär anime eller så, men det är ju något stort i nördkulturen.

Anmäl
2011-01-21 22:29 #2 av: bea28

Robot unicorn är stort överallt o.o de flesta jag känner har spelat det någon gång.

www.mangafox.com finns det anime games, kan vara värt att kolla i alla fall :)

Anmäl
2011-01-21 23:13 #3 av: [Ai-chan]

hehe jag har aldrig hört talats om Robot unicorn. Men jag får väll ta o kolla in det =)  Får också kolla in mangafox =)

Anmäl
2011-01-22 00:38 #4 av: Azmaria

~Aaalways, I wanna be with you, make belivie in you, and live in harmony harmony. OOH LOVE~ <3

ja, robot unicorn attack är ett måste! ;D

Anmäl
2011-01-22 01:41 #5 av: Liss

HAHAHA LOL! Robot unicorn. Den låten ska jag ha på mitt bröllop.

Annars... gratis? neeh vet inte.

Anmäl
2011-01-22 16:04 #6 av: [Ai-chan]

Robot Unicorn Attack verkar inte vara så intressant för mig. Tyvärr. :/

Finns det andra roliga spel?

Ska kolla in det andra stället nu med =)

Anmäl
2011-01-23 14:40 #7 av: Azmaria

Hittade just på deviantart ett kuroshitsuji spel som någon hade gjort. ;D

http://www.deviantart.com/#/d37s5u2

^_^

Anmäl
2011-01-23 14:54 #8 av: [Ai-chan]

¤7 hehe den va intressant =) Tack!

Ni har inte flera tips på typ dejting sim spel? Fast inte me tjej där utan me kille. :P  ecchi likande spel funkar med :O eller typ yaoi o sånt. Men ja. tips me tjej med funkar också =) Enzei spelet tycker jag är tråkigt. lixom inget att göra :P

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.