Annons:
Etiketterfilmtv-serier
Läst 2812 ggr
[Ai-chan]
2011-01-30 18:40

Tips på drama tack!

Jag skulle gärna vilja ha tips på bra drama serier och filmer.
Romance, och som utågår ifrån tjejen.  Kanske något som Coffee Prince, Hana-kimi, 100 days with Mr. Arrogant. Även serier/film som Ghost Friends funkar med!

Annons:
[Deleted Account]
2011-01-30 21:07
#1

You're beautiful - Det är ett band A.N.JELL som ska få en ny bandmedlem och han som blev utvald hade en skada så hans tvillingsyster ska låtsas vara han i en månad, och alla tre killar i bandet blir kära i henne - fast dom tror det är en han.

Går att se här -länk-

[Ai-chan]
2011-01-30 21:14
#2

Den har jag sett redan. Men den är himlans bra den med. =)

bea28
2011-01-31 19:40
#3

Hm, jag är verkligen inte bra på det här området, men för några dagar sen såg jag och en kompis en film som heter "Maos last dancer".

Den är en sann historia och handlar om en ung kinesisk kille som blir tvingad till att dansa balett under 1970-talets kina, och han åker senare till USA för att ingå i det första kulturella utbytet mellan dessa två länder. Där träffar han sin första kärlek och bestämmer sig för att stanna, vilket orsakar stora rubriker.

Visserligen är filmen väldigt amerikansk, men det uppvägs av att filmen är baserad på en självbiografi, och att huvudpersonen är helt stöööört snygg. Liksom kroppen är perfeeeekt, och ansiktet… Åh. Så om man vill se en film med en grymt snygg asiatisk skådespelare är det här filmen för dig ! xD

AnnaMoonshadow
2011-02-02 21:48
#4

japanskt:

Akai ito

Gokusen

Hana Yori Dango

Kimi wa Petto

Koizora

Mei-chan no shitsuji

Summer Snow

Yamato Nedeshiko Shichi Henge

Tw-drama:

Devil Beside You

Fated to love you

It started with a kiss

Tokyo juliet

K-drama:

100 days with mr Arrogant (movie)

200 pounds of beauty (movie)

Full House

Goong

Mary Stayed Out All Night

Personal Taste

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

DaHamster
2011-10-15 01:06
#5

Håller med AnnaMoonShadow i de filmer/draman hon rekommenderat. Skrev själv ner en rad (med beskrivning) i tråden http://japan.ifokus.se/discussions/4d71377eb9cb46221d04ee1a-tips-pa-bra-koreansk-drama

sweetgum
2016-09-05 10:40
#6

Just nu sänds ett jättemysigt drama som jag gillar och rekommenderar! Den heter Sukina hito ga iru koto.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: