Annons:
Etikettoff-topic
Läst 3940 ggr
[Tan-chan]
2011-01-23 21:21

OT/chattråden #6

Här skriver vi om precis allt! Vad vi har gjort under dagen, någonting vi gillar, problem och annat. Skriv loss!

Fortsättning ifrån:

#1 OT/chattråden

#2 OT/chattråden

#3 OT/chattråden

#4 OT/chattråden

#5 OT-chattråden

Annons:
[Tan-chan]
2011-01-23 21:22
#1

Här snackas det på! Har redan fått komma uppi #6! (^0^)

Sitter här och slöar så hemskt mycket. Kollar på Anime och småsover. LOL!

AnnaMoonshadow
2011-01-23 21:34
#2

nr 6 har varit efterlängtad!

för tillfället sitter jag här och kollar på Bones. Har ägnat stor del av dagen till att spela Super Smash. Nu har jag äntligen alla karaktärer <3

Imorgon är det praktik igen, trots att det är roligt är jag lite opepp nu. Glädjer mig åt att jag har jobbat så mycket förra veckan så min lön i februari kommer bli enorm jämfört med vad jag får annars i månade ^_^  Lite pengar till UC kanske, och lite pengar till allt annat jag vill köpa/göra.

Varför vill man alltid ha så mycket? Måste fylla upp min garderob lite. Vill köpa spel. Manga och böcker. Dessutom vill jag ha pengar för resor om jag skulle behöva. Vill åka till pojken igen </3

Vad jag är egoistisk och materialistisk hela tiden! nu får vi skärpa oss. Ska glädja mig åt att jag kan hjälpa en del elever i morgon istället för att jag tjänar pengar på det. Så må det bli!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-01-23 21:43
#3

#2: Varför opepp?

Men ja, fy så mycket man vill ha! Jag vill också ha kläder till min garderob. Jag har inte prioriterat kläder på sjukt länge att jag har bara gamla kläder i garderoben som börjar se urtvättat ut. (T_T)

AnnaMoonshadow
2011-01-23 21:46
#4

#3: jag vill inte behöva kliva upp tidigt. Det är väll nog den största anledningen. annars brukar min praktik vara riktigt rolig. Speciellt nu när eleverna börjat prata och skämta med mig ordentligt ;DDessutom blir man så fruktansvärt trött när man måste hålla igång en hel dag.

Jo, jag har samma problem. En kompis till mig var dessutom hit förra veckan och gick igenom den. Hon slängde bort allt hon ansåg för slitet/fult för att använda. Jag fick gott om utrymme, men ännu mindre utbud så att säga ;D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-01-23 21:56
#5

#4: Ah ok! Jag fattar inte att du orkar vara lärare. Jag hade exploderat pga mitt kassa tålamod. xD

Haha, jag gick igenom min garderob för inte så länge sedan också, och nu har jag samma problem. Har bara 2 byxor, varav en av dem är trashiga med snitt lite här och var och är alldeles för kalla till vintern. Hahaha!

AnnaMoonshadow
2011-01-23 22:49
#6

Du, jag har varit nära själv! Glad att jag planerar att utbilda mig till gymnasielärare och inte högstadie. Där har eleverna lite mer vett i huvudet. Förhoppningsvis… Annars tycker jag det är asroligt att undervisa. Och mina vänner tycker nog att jag valt rätt eftersom jag får ur mig hela den biten på jobbet, så slipper jag sitta och störa dem när jag är viktigpetter och rättar dem när de har fel xD

Haha tror både du och jag får skramla ihop lite pengar och investera i lite nya kläder ;D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Azmaria
2011-01-23 22:51
#7

Aha, en ny tråd. :)

jag förstår mig inte på fransk grammatik just nu. Gah! vad jäklar skall man ha (relativa pronomen) lequel, duquel och auquel till när man har dont som man kan ha. o_O

prov imorgon på alltsammans, here I come! =___=

#4 jag har faktiskt själv funderat på att bli lärare, :P kanske konstlärare? dunno, iaf har jag långt stubin till tålamod, så det yrket skulle vara små intressant att prova på. Men samtidigt inte, för min morsa är lärare, och jag vill inte ha samma yrke som hon. LOL xD jag vill gå egen väg typ. ;P

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2011-01-23 22:53
#8

#7 tror inte du ska bry dig så mycket om att du går i samma fotspår som din mor om du verkligen känner för det :P finns många andra sätt man kan vara olik sina föräldrar, tro mig. om inte annat kan du ju bli en mycket bättre lärare än din mamma? inte för att jag menar att hon är dålig…

Men satsa inte på att bli franskalärare i alla fall! <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Nordqvist
2011-01-23 23:02
#9

#5 Jag har samma problem! Antingen för tighta för lånkalsonger (Jag klarar mig inte utan!!!) eller fulla med hål!!! jag har ett par som jag kan ha longjohns under… Och mina "boyfriend" jeans, som är slappa…

Azmaria
2011-01-23 23:02
#10

"8 ahaha..non non..Men något inom konsten skall jag syssla med iaf. Blir jag lärare så blir jag det. Dessutom har min morsa också blivit rektor för ett högstadium och har endast finska och tyska som ämnen hon undervisar. ^^ såå halvt nej så följer jag inte hennes fotspår >:P (om inte jag sen oxo blir rekor(huoh!))

haha franskan e inte mitt starkaste, men jag älskar att prata det, mitt mål inom det är att kunna språket bra och kunna flytta till franrike för ett år eller såå… drömma kan man alltid ^_~

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2011-01-23 23:08
#11

#10 ah, men det är ju jättebra att tänka så. Själv är jag totalt värdelös när det gäller språk och är så sjukt avundsjuk på de som kan lära sig ^^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-01-23 23:14
#12

#6: Ah, hade typ orsakat en skolmassaker om jag hade varit lärare till grundskolelärare. (O_o)

#6 & #9: Haha, ja! Vi får skrapa ihop alla ören vi hittar typ, så vi får lite kläder i garderoben. xD

Azmaria
2011-01-23 23:26
#13

Btw mina otakun, borde vi snart hutta på en möjlig tid att träffa varandra på sommaren? :D

jag menar varför inte? en iFokus träff skulle vara awesome, precis som vi talade om i förra OT tråden.

^^ kanske t.o.m. en tråd om det skulle vara kul :)

jag kan säga på förhand att 15 juni och framåt är opassligt för mig. För då är jag i england och skall segla hem en båt till finland. (fast jag är bara med i england-skottland rutten) :3

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[Tan-chan]
2011-01-23 23:28
#14

#13: Hade varit helt sinnessjukt kul! Problemet är ju bara att det är ju Uppcon 11 inte långt innan den 15:e juni, och då kommer nog de flesta ha ont om pengar och inte kunna ta sig någonstans. (^_^,)

Azmaria
2011-01-23 23:34
#15

#14 ja justte det  va ju det oxo. ^^'

men iaf..kanske i slutet av juli då eller början av augusti skulle också vara en möjlighet för mig, det är så att jag inte vet hur länge jag blir i england. för det tar ju en tid att segla en båt x)

men ditåt åt det hållet? typ i juli eller augusti? :3

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-01-23 23:40
#16

#15: Beror ju på hur fort ni seglar också. För mig tog det 1,5 veckor från Brest i Frankrike upp till Murmansk i Ryssland med ca 14 knop. Men då sträckseglade vi också och stannade inte till någonstans. xD

Men ja, man kan ju kolla på början på augusti innan alla arbeten och skolor börjar?

Nordqvist
2011-01-24 12:13
#17

Hade vi inte en resa till Gbg på samtal?

[Tan-chan]
2011-01-24 14:45
#18

#17: Jo, men då ska ju folk ha råd också. (^_^,)

Liss
2011-01-24 17:29
#19

Tycker vi har samtal om en hel del. Dock innfinner sig inte pengar till speciellt mycket för min del. Jag försöker skrapa och prioritera hela tiden. Just nu måste jag ju faktiskt ta tag i cosplaygrejerna - om det ska bli något ^^ Och det kommer fän gå på några tusen.

Sen kan jag nog inte beslagta min mors dator hur länge som helst heller. Även om hon är givmild, så har hon ju köpt den för att använda den själv. höhö.

Och utöver det är det vääääldigt mycket just nu, känns det som. Bha! Jag önskar mig ett bättre sinne för sparande eller något. Och ett litet jobb på sidan kanske…. ugh!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-01-24 21:46
#20

#19 Glöm inte hotell pengarna! ;)

Jag söke rjobb som en liten apa med senap i rumpan men inte f*n får jag något för det…

Annons:
AnnaMoonshadow
2011-01-24 21:52
#21

#20 vi sitter i samma båt! Är precis lika för mig :(

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-01-25 00:05
#22

Sitter också i samma båt som ni här ovan. (T_T) *sobing 4 uz*

Nordqvist
2011-01-25 01:05
#23

jag tror att alla som sitter på JiF… Nej, alla överhuvudtaget, har för lite pengar! ;)

Men se det såhär! Den som har minst pengar är den som är rikast!

[Tan-chan]
2011-01-25 01:15
#24

#23: Nja, skulle inte direkt kalla mig rikast på grund av att jag inte kan ta mig någonstans när jag är fattig, och därmed blir isolerad som få. Bor så avlägset från kompisarna. (^_^,) Men jag fick ett gratis busskort för att provåka i 14 dagar regionen runt, så jag kan ta mig lite överallt nu i två veckor! Yaaay! xD

Liss
2011-01-25 01:51
#25

#20 Neh, gud neh. Dem kommer inom sinom tid. Iaf innan uppcon xD

Och jag kommer ingenstans för att jag har en vovve som inte vill vara ensam. Höhö.

Och jag känner mig inte heller rik när man knappt får mat i magen i mellandagarna. ^^
Men jag är väl rik på annat, förhoppningsvis. Jag är en jävligt glad tjej just nu i alla fall. Eftersom jag får efterlängtat besök nästa månad! :D:D:D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-01-25 01:52
#26

Btw.
Vad jag garva!

Nu för tiden är 80% av kvinnor emot äktenskap, varför? För kvinnor har kommit underfund med att det inte är lönt att köpa en hel gris bara för att få lite korv!!

Hahahhaha! Fortfarande lika kul!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-25 02:09
#27

#25: Ja, jag är också glad eftersom jag ska göra efterlängtat besök nästa månad. xD

#26: LOL! Fattade inte den alls. Hahahaha! Skrattar mer åt det än skämtet. xD

Annons:
Liss
2011-01-25 02:21
#28

#27 Nemen åh? Vilket sammanträffande!!! xD Då kan vi vara glada tillsammans ?

Hahahha, hur kan du inte förstå den!!! :ccc oooh… haha

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-25 02:26
#29

#28: Ja, det var ett lustigt sammanträffande. xD

Haha, nu när jag läser den en gång till fattar jag den. xD Men tycker fortfarande min reaktion var roligare än skämtet.

En önskad reaktion från Tan-chan efter att ha läst det:

-"GAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA!"

Men den verkliga reaktionen:

-"Uh……? Wut just happened? (O_o)"

Liss
2011-01-25 02:58
#30

#29 Absolut. Jag tackar din mamma för det sammanträffandet, som bor så pass nära;)

Hahahaha… min reaktion på Tan-chans reaktion, var ungefär lika stark som när jag läste skämtet från första början. Hahahah!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-25 03:24
#31

#30: Ja, min morsa var riktigt snäll där som erbjöd mig att följa med henne upp till Linköping när hon ska ner hit till Trollhättan för att hälsa på. Då får jag en resa gratis i alla fall. Bara tåget hem som jag måste tänka på. xD

Hahaha, glad you liked the air-head reaction á la Tan-chan. xD

Liss
2011-01-25 05:04
#32

#31 Indeed, fullträff! Och resan från Linköping till Norrköping ;) Men det är la inga probs.

Yes, det påminde lite om mig själv antagligen xD

Undra varför jag fortfarande är vaken… Men nu ska jag sova i alla fall. hmn..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-01-25 10:35
#33

Men den som har mycket pengar har bara pengarna till låns och betalar ränta osv, så de går eg back. Och vi är nog rika på kärlek allihopa! Jag älskar iaf alla Jif muppar!! <3

**Dagens bästa:

En lastbilschaufför plockade upp en söt flicka som liftade. Efter ett par minuters tystnade frågade chauffören vad flicka hette. "Juni" svarade flickan och log generat. "Äh det är väl inget, jag heter Nisse Nysnö" svarade chauffören.
Efter ett par mil i tystnad log chauffören stort och sade "Vore det inte skönt med 25 cm Nysnö i Juni?"**

Hahahahaha! *Dålig humor AB*

[Tan-chan]
2011-01-25 13:30
#34

#32: Nej, det är väl bara att ta buss eller tåg dit upp från Linköping. (^0^)

#33: Nä, usch vilket äckligt skämt! Dx

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[Tan-chan]
2011-01-25 13:36
#36

Okej, nu är det min tur att skämta! Fast jag gör det med en video istället. xD Japaner är allt kul. Kan inte ens uttala Sponge Bob rätt (SPONJIBABU!!!!!), och ungarna är lika kul de med när de upptäcker att deras leksaks-sponjibabu kan prata. xD

Liss
2011-01-25 17:21
#37

#34 Japp, det ääär det :)

#36 Hahahah! Va fan var det med dem där ungarna..

Och vart tog #35 vägen? ;o

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-25 17:39
#38

#37: Jag råkade dubbelposta. Därför försvann 35. xD

Liss
2011-01-25 18:20
#39

#38 Haha, hemligheter i kulisserna.

Nehe, nu ska man snart dra sig.
Haha. Känner mig som en liten tattare på tisdagar. Dans med vänner och fika. Och jag vräker i mig av fikat, den tilldelade gruppen har med sig. Man får ju inte vara dum liksom ^^
Sist gav Cissi mig dem överblivna mackorna. Jag, fattig? neeeh då.

Och idag märkte jag att håret faktiskt har växt massor. Im happy.

Och även om dem snodde åt sig mina små pengar, så är jag glad över att kläderna kommer snart med. Dem är i Hong Kong nu. hehe.

Försöker tänka positivt medan det går xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-25 18:27
#40

#39: Hoppas du har det skoj i dag!

Positivt är bra! Positivt FTW!

Jag själv håller på med Rins väska just nu. Tog en paus en liten stund sedan och tänkte kolla på senaste avsnittet av Level E. (^_^)

Nordqvist
2011-01-25 18:53
#41

En lite mer barnvänlig? ;)

Dottern :
hallå mamma jag går upp på rummet med min pojkvän
Mamman : okej gör så, gör inget dumt bara.

Dottern och pojkvännen går upp på hennes rum..

Dottern:
baby baby baby åååhh

mamman springer upp på dotterns rum….

Mamman: vad håller ni på med?!
Dottern:mamma, gå ut vi har sex!!
Mamman: åh tack gode gud jag trodde ni lyssna på justin bieber!!!

Annons:
[Tan-chan]
2011-01-25 18:54
#42

#42: Hahaha! Den läste jag på Youtube för någon vecka sedan. Jäkligt klockren! xD

AnnaMoonshadow
2011-01-25 20:53
#43

idag är jag trött men glad :D på mycket bättre humör än igår i alla fall ^^ fick vikariera lite imorse igen, med elever som faktiskt var väldigt snälla idag <3 Kommer få vikariera hela veckan nästa vecka och vet ni vad det betyder??    PENGAR!!!

Med dem ska jag köpa det nödvändigaste kläderna och sen får vi se om det blir nå över att köpa något roligt, så som spel eller Manga eller något :D

Och imorgon kommer J-chan hem! har saknat den tjejen i en vecka nu, när jag fått vara helt ensam medan hon legat på en badstrand och lapat sol :/ DÅ hon kommer inte bli av med mig i fösta taget nu! ska klänga mig fast och aldrig gå hem xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Ai-chan]
2011-01-25 22:17
#44

Idag fick jag ett lite kort samtal ifrån Egyptien från farmor o farfar…. Farmor håller tydligen på att gifta bort mig. :( Vet dock inte för hur många kameler. Men han var inte rik och ingen östasiat. Så det kan ju farmor glömma… :)

Liss
2011-01-25 23:09
#45

#41 Hahahahaha! Den var bra!

#40 Yeay! Håller mig positiv ;D

Jag dansade nog tre danser ikväll (A) satt och prata om Australien med en tjej. Höhö. Låter fan lovande.

Så fick jag med mig bröd hem igen och massa pålägg. Känner mig lite som hej-kom-och-hjälp-mig. Men det är gött att ha goa vänner.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-01-26 00:42
#46

Någon som vill ha jeans. Jag har typ 15 par som jag aldrig någonsin använder :ccc ..
(Jaaa, jag håller på och går igenom alla mina skåp i hela lägenheten. Har redan hittat ett par skor och en väska jag inte ens visste om. xD)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-26 00:43
#47

#46: JAG! JAG!!!! GIMME!

Liss
2011-01-26 00:50
#48

#47 Haha, du får testa dem när du kommer hit sen. Så får du ta vad du vill ha, annars slänger jag dem :D
Jag är ju dock lite längre än dig, men det funkar kanske.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-01-26 00:55
#49

#48: Äsch, jag har fantastiska skills med symaskinen i värsta fall. xD Fast vad har du för storlek på dem? (O_o)

Liss
2011-01-26 01:02
#50

#49 Hmn.. Dem allra flesta är i XS/34. Vissa kan nog vara M/36 beroende på vad det är för stil på byxorna.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-26 01:04
#51

#50: Ah, oki! Jag tror jag har europastorlek 34 just nu. Hade 32 förut men när jag kom hem från fartyget passade de inte längre, därav brist på byxor. Hahaha! Har bara två, som jag nämnde innan. xD

Liss
2011-01-26 01:10
#52

#51 Jag skrev ju sjukt fel. LOL! haha,,, tänkte vart tog S vägen? Så ja, jag menade att mina byxor oftast är i XS/32 och S/34 … så skriver man nog. Och att vissa är i M/36. Nu var det nog rätt :P… eller?

Jo, samma här. Mina höfter poppa ut helt plötsligt och jag kunde inte ha mina favvobyxor som är XS… men nu får jag på mig dem igen. ^^
(Förstår inte varför höfterna måste poppa ut, när man faktiskt INTE tänkt skaffa barn ändå! xD)

Men jaa, bara att ta åt dig av vad du vill ha som sagt. Dem är ju inte supermärkväriga. Bara vanliga jeans. tror jag…

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-26 01:14
#53

#52: Känner mig som en jäkla välgörenhetsslukande hobo just nu. xD Men om du ändå ska slänga dem så tar jag dem i stl 34. xD Spelar ingen roll vad det är för jeans. Jeans som jeans. (^_^)

Jag bockar och tackar! xD

Och ja, varför skulle höfterna ploppa fram bara sådär från ingenstans? (Öhum! Vem var det som käkade så till och med kaptenen fick gå hungrig? Det var DU, Tan-chan! DU och ingen annan!)

Hm… Av någon anledning känner jag mig en aning schizo just nu… (O_o)

Liss
2011-01-26 01:18
#54

#53 Haha. Du atte, det gör jag med. Som tar imot bröd som ett jävla fattigmansbarn varje tisdag xD
Då kan man ju bjuda tillbaka till någon annan med lite jeans. ^^ Ganska dumt att dem bara ligger och aldrig blir använda ändå.

Ska kolla igenom lite mer noggrannt vad det var jag hade egentligen. vet att det är en hel hög jag aldrig rör iaf.

Take them take them. :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-01-26 01:23
#55

Eeeeyyy! du la till massor efter att jag svarat. Det där är inte fair! ;D
Hahahha… jaa, vem var det som satt och käka Ben & Jerry glass som om det var mat, flera gånger i veckan - förra året. Det var DU Liss, det var DU! haha… Men ändå! :P

Why are you schizo? Jag är ganska van med det.. är det själv. Liss och Lisette är inta så bra kompisar.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-01-26 01:29
#56

#55: Jag var för snabb med att trycka på "Skicka kommentar", så var tvungen att ändra. xD

LOL! Läste nyss att det heter multibla personligheter, eller dissociativ identitetsstörning som det heter. Schizo och dissociativ identitetsstörning är inte samma sak, tydligen. Se där ja, nu lärde man sig något nytt. xD

Hur som helst, Tan-chan och Tanja går inte heller bra ihop. De tycker om att bråka om namnet har jag märkt. xD

Liss
2011-01-26 01:33
#57

#56 Jo, märkte det. Och jag var för snabb med att svara innan du hann ändra xD

Jaa, schizo är väl ett snepp värre skulle jag väl vilja säga. Då har man väl röster i huvudet dessutom. Vilket jag oftast inte har, bara allämnt… jaa identitetsstörd.

neeh, jag har fan ingen aning om vad jag ska kalla dig längre :P haha

Och btw. Jag kollar mitt klädskåp mer nära nu. Och det lär säkert bli en och annan tröja över också, verkar det som. Så har du inget imot hand-me-downs får du gärna ta det med. Om det passar i smaken. ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-26 01:38
#58

#57: Schizo är man när man isolerar sig själv och annat:

* 1. vanföreställningar
* 2. hallucinationer
* 3. desorganiserat tal (till exempel uppluckrade associationer, splittring)
* 4. påtagligt desorganiserat eller katatont beteende
* 5. negativa symptom, det vill säga affektiv avflackning, utarmat tankeliv eller viljelöshet

LOL! Jag är nog också identitetsstörd på någon konstig nivå. (Oh yeah, this is sooo reasuring to the other members of this site! Now they know their host is crazy!) xD

Haha jag vet inte heller vad man ska kalla mig längre. Tan-chan fungerar bra än så länge. Men jag måste verkligen hitta ett nytt namn. Orkar inte med mitt riktiga. (=_=,) En kompis tipsade om engelska ordet "nil" som betyder "ingenting/noll". xD

Gärna gärna! Tar gärna emot! xD

Liss
2011-01-26 01:44
#59

#58 Usch, räkna inte upp saker sådär. Tycker allt stämmer in ;D

Hahahah, ja men det är väl skönt att deras Sajtvärd är ärlig iaf. erhm… :$
Nej, jag vet inte. Jag tycker såntdär är lite humbug. Dem har tagit fram så mycket störningar och sjukdommar att varenda människa nog är störd på något plan.

Nej, jag vet ju det. Därför jag slutat skriva ditt riktiga namn ^^ Men så sa du att Tan-chan var lite sådär med. Så det tar imot att skriva det också. Haha.. du får komma på något bra snart. :)

Höhö! Du får komma hit med en tom väska xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-26 01:51
#60

#59: Jo, som du säger så har de ju kommit på så mycket störningar i beteende och identitet att alla är väl störda på ett eller annat sätt. xD

Naaaw, så omtänksamt av dig att inte kalla mig vid namn. xD Försöker komma på namn, men finns inga bra unisexnamn som fastnar. Får väl ta något utländskt i värsta fall (typ inget från USA eller andra engelsktalande länder, utan från andra länder). Har kollat igenom USAs, Australiens och UK's lista på unisexnamn och inga är bra. (T_T)

Kan ju lika gärna ändra namnet till Börje än att ta de där unisexnamnen, för nästan alla unisexnamn är rena killnamn. xD

Nä, jag tar med mig en extra väska istället. Kan ju inte sno dina trosor när jag behöver byta om, liksom. xD

Liss
2011-01-26 02:04
#61

#60 Precis. ^^

Haha, eller hur. Jag tänker på dig ;) Neeh, jag är inget bra på unisex namn tror jag. Många killnamn though.

Börje heter min farfar, så neeh det får du inte xD hahaha…

LOL det var det jag menade. hahahha… hade inte tänkt det heller. men sure sure ^^

Fan vad varmt det blir när man testar massa jeans. Jag hittade ett par Tiger of sweden jeans längst in. Dem är svart/vit rutiga längst ner och kostade flera tusen kommer jag ihåg. Skönt att man får på sig dem fortfarande xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-26 02:08
#62

#61: Unisexnamn är svårt som tusan! (T_T) Varför kan jag inte bara nöja mig med mitt nuvarande namn? Nä, för att Tan-chan avskyr det. (=_=¤)

Haha, okej jag skippar Börje då. Rånald kanske? xD

Holy sh*t!!! Skulle aldrig få för mig att köpa byxor som kostar så mycket! De får max kosta 400 kr liksom. xD

Annons:
Liss
2011-01-26 02:15
#63

#62 Jao. Och så ska det vara något som verkligen faller en i smaken också. Inget kul att tröttna på det senare.

Hörru du Nisse! Skaru heta såna där vackra namn för.

Haha, inte jag heller. Det var Lisette som tvinga mig. fast neeh, det var när jag var ung och konstig. Nu köper jag jeans för högst 500:-
Men två av dem jag ger bort till dig är Fornarina jeans. Dem kostade typ 2000:- styck ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-26 02:20
#64

#63: Nej precis. Att det ska vara så svårt. Vill liksom ha en enda lista på alla världens unisexnamn och plöja igenom den, men sådana existerar inte. (T_T)

Haha, för att de är så superfina namn. xD Vad sägs som Borys? Vår tredjeingenjör på fartyget hette så. Han var en liten tjock ukrainare som inte kunde ett skit. xD

Holy s*it in my pants! Att du inte säljer dem istället så kan du få in lite pengar till cosplay eller något? Du skulle ju kunna göra två Shiki-cosplays med de pengarna ju. (O_o)

Liss
2011-01-26 02:28
#65

#64 Hmn. Antar att du googlat. Fast ett namn ska väl typ komma till en i såna fall. I stället för att man ska söka som fän efter det.

Hahahahhaha…. nu kommer jag förevigt koppla borys till en fet liten ukrainare xD

Mja… men dem är ju några år. Hittar fler märkeskläder längst in.. men som sagt, dem har ju några år på nacken. Och vart ska man sälja det isf. Blocket? :ccc

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-26 02:38
#66

#65: Jo, jag har googlat men inte hittat en enda lista på alla världens unisexnamn. Nä, men jag kan ju inga namn så täntke leta lite efter inspiration och kanske göra om ett namn eller så. Ändra stavning och annat.

Hahaha härligt! Borys var "fin" och väldigt "smart". xD

Nä, Tradera ska du ju in och sälja. Och om de inte ser slitna ut så kan du få ihop några papperslappar ändå.

[KilledbySnape]
2011-01-26 02:45
#67

Excuse the latin men QUE WHAT THE NANI DESU KA?!?!

Här har jag gått och angstat över en omtenta, som jag var säker på att jag skulle tvingas ta.. o_O Uh.. Jag älskar mig själv! GODKÄND! Äntligen kan jag fokusera på vårterminen som drog igång idag. Och pappa lovade att bjuda mig på Sushi om jag fixade tentan! ^_^?

Det här var vad jag behövde. Haft världens PMS-depression a la tårarna forsar för att min hjärna vrider om alla tankar i mitt huvud till något negativt. Tjooh, nu ska jag sova GOTT och drömma om UC.

[Tan-chan]
2011-01-26 02:49
#68

#67: Ah! Härligt att du klarade det, och grattis!! (^0^) Men tråkigt att du inte har mått då bra. Positiv! Var positiv! P.O.S.I.T.I.V!

[KilledbySnape]
2011-01-26 02:50
#69

#68, Taack!? Och jag ska försöka.. F.Ö.R.S.Ö.K.A! XD

Och du hoppas du hittar nåt namn du gillar! Är redan nyfiken på vad det blir. :D Tills vidare får vi väl kalla dig Namae-nashi XD

Annons:
[Tan-chan]
2011-01-26 02:52
#70

#69: Arigatou! xD Men ni får gärna komma med tips också om ni kan några. Tänk vilken ära om jag fastnar för just ett namn ni har tipsat om? xD

Liss
2011-01-26 02:53
#71

#66 Joo inspiration är ju bra för att komma någonstans. :)
Jag gillar bara könstiga namn jag..

Tradera, ännu en sida jag fattar nada av! Och dem ena har jag slitit ner ^^

Hittade också mina K2 Inlines, som jag använt typ tre ggr :cc … Körde massor när jag var yngre. Men nu vågar man inte lika mycket längre.
Undra hur mycket jag har i skåpen som jag har kvar enbart för tanken "men någon gång kommer jag använda dem, men det är ju så kul så måste spara …etc etc" :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-26 02:55
#72

#71: Jo, men konstiga namn är också fina. xD

Ah, men det är lätt på Tradera. Kan hjälpa dig om du vill. (^_^)

K2 INLINES?!?!?!?! Älskar inlines! Var en inlines-nörd när jag var yngre. Åkte i ramper och skit. Har alltid velat ha K2, men har ett annat märke som också är rätt så bra. Fast de är i storlek 41. xD

Liss
2011-01-26 03:03
#73

#72 Jaa, konstiga namn är finast! ? hehe

Yes. T-chans utlärningsskola, kommer det vara här i februari ^^

Jaaaa! :D Jag älskar med inlines. Sitter med dem nu. Tog ett varv i vardagsrummet och det kom tillbaka som att cykla! fan vad kul… men fick sluta, för hundarna längst ner börja skälla xD
Jag körde med på ramper och skit förut. Var värsta inlines/cykel bruden med sår överallt. ^^ Så köpte jag dem här K2 för att få ett par ordentliga. Men så tappa jag stinget efter jag ramla som fan med cykeln (och inte vågade mig upp igen) så har som sagt bara använt dem fyra ggr eller nåt xD Mina är stl 38.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-01-26 03:03
#74

Grattis förresten killedbysnake. ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-26 03:06
#75

#73: Haha, s*it! Vi har ju varit liknande när vi var ungar också. Jag är fortfarande cykelnörd och älskar att cykla i skog och sådant, samt andra bökiga underlag. xD

Men du måste ju upp en gång till ju. Inte bara ge upp sådär. xD Fast mitt inlinesåkande har blivit lite sådär. De sopar inte bort sanden här i Sjuntorp efter vintern, och det är omöjligt att åka. De sopar gatorna när det börjar bli kallt liksom. Då är det inte kul att dra ut och åka. Så jag har inte kunnat åka på flera år nu. Så jag cyklar istället. xD

Liss
2011-01-26 03:18
#76

#75 Haha, jo jag med. Brukade cykla överallt förut. Var sjukt skoj att åka i skogen. Ju mer ojämnt det var, desto bättre. Men har ingen cykel längre och har inte cyklat sen den olyckan. hehe.

Jo. Man ska upp direkt igen ist för att göra som jag och bli nervig över det. Och sen sitta flera år senare och inte åkt annat än lite söndagsåkning xD.
Iof kunde jag inte hoppa upp just då direkt. I was like a bloody mess!

Så är dem här också… :cc Åkte inlines för kanske 2 år sedan. Då var det grus och sand överallt, så blev inte mycket av det.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-01-26 03:26
#77

#76: Låter som en riktigt jobbig olycka. Det värsta jag har varit med om är en spricka i handleden. Men den läkte som den skulle och är starkare än någonsin nu. xD

Nä, det går inte att åka när det är grusigt. Tycker de kan sopa bort gruset så fort som snön försvinner och återanvända det om det faller ny snö igen.

Liss
2011-01-26 03:35
#78

#77 Jag har faktiskt aldrig brutit något, någonsin. Så på så vis har jag kommit undan bra. Det var nog mer psykiskt tror jag. Har ramlat mycket i mina dagar. Men det där var så jävla äckligt på något vis.

Jag åkte ner för en jätte brant backe, som en skidbacke fast på sommaren. Och när jag kommer ner till en vändplan i asfalt, längre bort, så gjorde jag en hastig U-turn… olyckligtvis var det massor av lösgrus. Så hjulet for undan och i den hastigheten for jag på sidan och skrapade upp hela vänster sidan inklusive ansiktet. Dem såren gjorde så frunktansvärt ont och det kom som en chock liksom.. och efter det ville jag inte åka igen på ett bra tag. När jag cyklade igen nästa gång märkte jag att jag var super nervös så fort jag skulle svänga xD skit larvigt, men så är det.

Och nu blev det en hel novell inne på iFokus ^^

Tycker det kan sluta komma snö igen, helt enkelt ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-26 03:43
#79

#78: Usch, det lät inte så kul. Jag har haft hjärnskakningar och annat, men inte riktigt skrapat upp något sådär mer än handflatorna och knäna typ.

Jag föll en gång av cykeln eftersom jag körde in i en vattenpöl (ville att det skulle stänka till sådär härligt), men det visade sig vara en djup grop i den så främre cykelhjulet fastnade i den och jag flög rakt över styret, landade med händerna först (därav frakturen) och studsade typ till och rullade en bit - enligt kompisen som var med. Var nära att slå i huvudet i en stenmur på köpet. Fick hjärnskakning att jag låg och inte kunde röra mig på en liten stund, och när jag väl kom upp mådde jag så illa att jag höll på att spy. Sedan märkte jag plötsligt att allt jag såg var gult. Träden, vägen, bilarna, himlen, kompisen… Allt var gult. xD

Åkte in med ambulans efter att kompisen ringde dem, men fick åka hem med sådan där handstödsgrej typ, och smärtstillande. De bara röntgade och fastslog att jag hade fraktur i handleden.

Så fort jag kunde stödja mig med den skadade handen mot någonting så var jag uppe på cykeln igen. xD

Liss
2011-01-26 03:52
#80

#79 Neeh, kändes som om hela ansiktet exploderade!! Hela skinnet bara slets upp från pannan och ner till hakan. Och hela sidan av armen och låret. gaah… Du kan ju gissa vad folk undrade i skolan sen ^^
Jag låg själv också… hade ingen med mig då och ingen såg mig. Så jag låg nog där i någon timme innan jag orkade mig upp xD

Gaaah… hahaha! Fy fan. Men ändå har man ju tur i oturen att det inte blivit värre. Jag har haft dunder tur ibland när jag kört i skogen liksom. Hade kunnat åkt ut för ett stup och dött en gång, om jag inte väjt undan fort som fan och så vidare.

Hjärnskakning säger min mamma att jag haft någon gång också. Men jag minns inte xD Är det ett dåligt tecken? hahahaha..
Nej, usch! tur att du hade kompisen med dig iaf.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-26 03:57
#81

#80: Det lät inget vidare alls! Inte bra att du var själv ju!

Ja, jag har också haft asmycket tur och lyckats undvika det enda och det andra. Höll på att bli påkörd en gång av en bil när jag var så jäkla smart och skulle testa en brant backe som råkade fortsätta ut på en tungt trafikerad gata. Men jag tänkte att jag skulle fånga bomen som låg en bit framför vägen, men det blev inte så. Det slutade med att jag flög över gatan med alla bilar som tvärnitade. HAHAHAHA!

Fy vad korkad man har varit. xD

Ja, man kan ju tappa minnet av hjärnskakning. Jag minns inte mer än att jag vaknade upp på marken och inte kunde röra mig och riktigt tänka. Fick en hjärnskakning en annan gång när jag klättrade upp i ett träd men ramlade ner från 3 meter typ, om inte mer. Jag minns ingenting av vad som hände efter fallet. Vaknade upp hos skolsystern och en akutbil hade åkt ut för att kolla till mig. Fick höra hela storyn från en lärare som såg det hela. xD

Liss
2011-01-26 04:16
#82

#81 Haha! Såna har jag med gjort några gånger. Åkt över trafikerade vägar. Har kommit undan på håret varenda gång. ^^

Jaa, man var grymt korkad. Kanske därför jag är lite fegare nu med. För att jag blivit smartare … öhöm.. neeh, så kan det ju inte vara xD

Hahaha. Jag hade ett samtal med min mamma om det där någon gång. Hon hade sagt att hon alltid varit nervös och orolig över mina bravader med inlines och cykeln. Och jag hade svarat JÄTTE STOLT
Jag, - Men jag har aldrig brutit något eller fått hjärnskakning i alla fall.
Mamma, - …. Ehm. Du har legat på sjukhuset för hjärnskakning.
Jag, - … (O_O;) Va?

Men usch! Jag ramlade ner för ett träd och tappade luften… Min kompis trodde jag skulle dö xD
Erkänn att du gillade och klättra i träd också.. det var as kul det med! ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-01-26 04:17
#83

Ohooo… Nu är mina kläder i Tyskland. Dem närmar sig ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-01-26 04:28
#84

#82: Så du hade så långa minnesluckor? (O_o) Jag mindes vad som hade hänt efter några dagar typ, men det var luddigt som tusan. Men när folk berättade så mindes man lite bättre. Det sjuka var att jag vaknade oftast rätt så fort och fattade att någonting hade hänt, men jag kunde inte minnas exakt vad jag hade gjort förrän efter några dagar. Även om folk berättade så mindes man ju inte för det. Det var läskigt.

Åh ja! Träd var också hysteriskt kul! Lyktstolpar också. Måste ha sett helt galet ut när man hängde i en lyktstolpe på E45:an som går genom Trollhättan. Där är det sinnessjukt höga lyktstolpar, och jag och en kompis tävlade om vem som skulle hinna upp först. Men vi båda blev höjdrädda efter någon meter och gled ner igen. Bilarna tutade också. xD

Värst vad vi har kapat tråden här. Hade ju lika gärna kunnat MSN:a. xD

#83: Härligt med kläderna! (^0^)

Liss
2011-01-26 05:30
#85

#84 Haha, neeh jag har typ förträngt det mesta som hänt mig i yngre dagar ^^ Kommer bara ihåg småbitar från när jag var liten :)

Ja sånt är läskigt som tusan. Men det är ju inte så lustigt egentligen, när man slår i självaste huvudet sådär.

Hahahaha… jaa, och broar över stora trafikerade vägar. FY FÄN så dum man var. Hade ju kunnat ramla ner och blivit mosad.

Ja, jag tänkte på det med. haha. Vi hade en liten msn diskussion på iFokus xD Men men…

Ja. Dem lär väl inte hinna fram till imorrn antar jag. Lär väl ta imorrn för dem att ta sig in i Sverige och sen kommer dem kanske på torsdag då. Pust.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Denna kommentar har tagits bort.
[Tan-chan]
2011-01-26 14:57
#87

#85: Haha, ja. Sinnessjukt hur dum man var när man var lite. xD

Hoppas kläderna kommer fort. (^0^)

Liss
2011-01-26 15:37
#88

#87 Han ringde från DHL nu… (om kläderna) han kunde ha kommit och lämnat dem idag. Men så ska jag ju iväg nu :cc Men får dem imorrn iaf. haha, jag är som en unge på julafton. (ja, dem kommer hela vägen till min ytterdörr ^^)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-26 15:50
#89

#88: Självklart kommer de ju till dörren om de kör med DHL eller andra liknande företag. Jag börjar undra om inte mina paket kommer till dörren, liksom, eftersom jag oftast köper dem på EMS. Fast det handlar ju om utländska paket nu då.

Men gött att kläderna kommer!

Nu sitter jag och kollar buss/tågtider till årets första Konvent som startar på fredag: ConFusion! Jihhooo!

[Ai-chan]
2011-01-26 22:05
#90

Två killar** irrar runt på ett varuhus när de plötsligt krockar med sina kundvagnar.
Den ene: ursäkta krocken, men jag letar efter min fru och såg inte dig.
Den andre: vilket sammanträffande, jag letar också efter min fru.
Den ene: jaha, jag kanske kan hjälpa dig, hur ser din fru ut?
Den andre: hon är lång och har långa slanka ben, mörkt långt hår, toppiga bröst och en fast rumpa. Hur ser din fru ut?

Den ene: skit i henne, vi letar efter din!!!**

Annons:
Liss
2011-01-26 22:12
#91

#89 Jo, fast jag tycker det är en jäkla bra service när han fråga om han kunde möta mig någonstans nere på stan idag, isf. Ifall jag inte var hemma liksom. Men då sa jag att han lika gärna kunde vänta till imorrn. ^^ Ville inte släpa på paketet till jobbet och så.. höhö.

Yeey, Its really goood. Ett par jeans, en blus/tröja, en "skinn"väst, en rödrutig skjorta och en till grej. hehe. Korea har fina, billiga saker.

Och nu är jag hemma, efter jobbet. Helt slutkörd.. sitter och äter sjukt gott bröd (BRÖD ÄR SOM GODIS FÖR MIG :cc) och dricker varm oboy. Kommer nog somna snart..
(kommer jag inte alls det, för jag kommer vara vaken tills jag är övertrött och inte kan somna sen)

Imorrn ska jag till sjukhuset igen. Tjohoo..
Nu blir det drama.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-26 22:17
#92

#90: LOL!

#91: Oj, gick han med på att möta dig på stan också? (O_o) Det är ENORM servicevilja!

Låter som härliga kläder. Vill också ha! xD

Jag är klar med Rins väska nu! Jihhoo! Det enda som fattas att göra på cosplayen är att stärka sömmarna i kläderna, och tvätta dem. Sedan är det bara att vänta på ConFusion. xD

Jag färgade mitt hår illgult i dag också, så som Rin har typ. xD

Liss
2011-01-26 22:22
#93

#92 Jaaa! Jag var förvånad över det med. Han kunde visst möta mig var som, lät det som ^^

Jaaa, älskar västar/blazers etc och jeansen är effektblekta. Lite speciella.

Weeei… då är du klar Rin nu då. Du har minsan ett Konvent redan nu du. hmmff ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-26 22:27
#94

#93: Ja, jag blev också förvånad. xD

Jag älskar också västar, och skjortor! ? Dock har jag inte så många som passar mig längre på grund av att tuttarna ploppade fram. (=_=¤)

Japp, jag är helt klar med Rin! xD Känner mig som han också med min nya hårfärg. Jag har till och med en silvrig digitalkamera, och ska skriva ut lite foton från TnC-spelet på fotopapper att ha i en av fickorna också. xD

Liss
2011-01-26 22:43
#95

#94 Jaa, därför jag beställt en ny skjorta faktiskt. För att jag inte har någon som direkt passar längre. Typ super röd!

Jaa, du berätta ju om det. Super genuint där alltså. Riktigt tufft.

Var inne på bodyline här också. Men leotarden fanns bara i svart, och verkade inte som det fanns någon hudfärgad att beställa.
Men kan du inte kolla med någon teater, för dem har ju definitivt sånt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
2011-01-26 22:48
#96

men men… O_O GAH jag som trodde att jag skulle ha det över denhär veckan men icke! Fan! Bilskoleläraren har flyttat mitt körprov till nästa veckas tisdag. Typ utan orsak… x_X why, why? jag skulle ju ha det imorgon. >.O

nåväl, shit the same. Jag provade att köra i mörkret idag iallafall och lärde mig behärska alla dessa ljus bilen har. Väldigt kul. :) Dessutom provade jag att omköra vissa bilar på vägen i mörkret och lade på långljus och halvljus i tid.

Jag hade oxo min sista vanliga övningskörning i stan idag och det gick kanon, är stolt över mig själv. Lol. xD

Körprov next, på tisdag alltså…

Make Pasta not War, Vee~

Liss
2011-01-26 22:53
#97

#96 Haha, kommer ihåg när jag åkte hela vägen hem på parkeringsljus. det var fina grejer det ^^
Lycka till på provet.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-01-26 22:57
#98

#95: Yeah, jag kommer äga som Rin! xD

Hur ska jag få tag i en från en teater? De lär ju knappast låna ut. (^_^,) Men tänkte kolla en sida som jag hittade i går kväll.

#96: LOL! Jag impade ju som fasen på farsan när jag skulle starta blinkersen, men så gick vindrutetorkarna igång, och trålkastarna på bilen började blinka och rengöringsvätska bara sprutade överallt när jag skulle sitta där och leta fram blinkersen. xD

Azmaria
2011-01-26 22:57
#99

#97 haha, lol lyckat det ;D

tack tack, det behövs nog, dom är så stränga när de bedömmer. xD

Make Pasta not War, Vee~

Azmaria
2011-01-26 23:02
#100

#98 LOL, måste ha varit en festlig syn xP

fast jag måste ju erkänna en grej idag oxo…när jag skulle prova på att ha olika ljus(dimmljus, varningsljus etc. ett såndär hjul man snurrar på) så märkte jag att ingenting hände, jag skruvade och skruvade..tills bilskole läraren kollade snett på mig och frågade varför jag ändrade volymen på radion. Haha..det där var nonchalant faktiskt….

Make Pasta not War, Vee~

Liss
2011-01-26 23:15
#101

#98 Neh alltså. Teatrar brukar ha en "butik" som man faktiskt får köpa grejer från. Fast det lär väl inte vara speciellt billigt. Vi har en stor teater här iaf, och även butik har jag för mig. Synd att jag inte har kontakt med dem längre, för annars skulle man nog kunnat fixa det gratis :cc

#99 Ja, det är dem nog. beror lite på vilken stad man gör det i också. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-01-27 00:50
#102

Jag längtar till på LÖRDAG och jag längtar till jag får första halvan av min andra COSPLAY och jag längtar till jag får ett JOBB och jag längtar till SOMMAREN och UPPCON och ALLA ER!!!

Och jag är stolt som är 2:a dagen rökfri och fortfarande med ett smile på läpparna! ;) men det har mycket med "på lördag" att göra oxå.. hehe! Men duktig är jag!!

AnnaMoonshadow
2011-01-27 18:55
#103

ska jag berätta vad jag längtar till? Imorgon, för då ska jag jobba och tjäna lite mer pengar. Fick lönebesked igår och jag blev så jäkla lycklig! Vänta bara till nästa månad när jag jobbat sjukt mycket mer än förra! Och det får bli nummer två som jag längtar till ;D

Sen längtar jag tills nästa gång jag kan träffa killen, även om det inte är helt bestämt när det blir än…

Sen längtar jag självfallet också till Uppcon! Peppen är i full gång redan <3 OCh att få träffa er där kommer bli awesome!

Hm… lägntar jag mer till då? :O Födelsedagen kanske?  i juli!

och ja, till Foo Fighters i juni (även om jag nu inte vet om jag ska gå än…)

känns bra att tänka på saker man ser fram emot istället för saker man saknar för en gångs skull! speciellt som jag varit lite deppig de senaste dagarna

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Azmaria
2011-01-27 19:09
#104

min längtan till olika saker överbelastat haha, xD

england resa, sommar, träffa Japan.ifokus nördar, bli student, jobba o få pengar, börja i en ny skola, körkort, konserter bland annat.

Haha, ROFL,  Jag försov mig idag till klockan 12 på dagen. hahah, jag har aldrig gjort det förut men nu hände det, och jag missade 4h skola och som frukost åt jag skol lunch.

jösses, nu skäms jag lite, men jag har faktiskt aldrig sovit såhär bra som idag. Det var mysig att vakna av sig själv. Men inte mera när man såg på klockan. ^^'

bad Anna, bad Anna!

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[Tan-chan]
2011-01-27 19:28
#105

Jag längtar till morgondagens ConFusion!!! xD

Nordqvist
2011-01-27 20:15
#106

#104 Jag anser att om man sover för länge (Än vad omvärlden bestämmer) så BEHÖVER man sova så länge! ;) Så då gör det inget! :D

Azmaria
2011-01-27 20:28
#107

#106 haha so true!

Jag kände mig faktiskt som en kung när jag vaknade i morse. Så awesome det kändes, + att jag hade en hejdlös skojjig dröm, haha. xD

Make Pasta not War, Vee~

Nordqvist
2011-01-27 21:23
#108

#107 Då är det ännu bättre! ;) Jag hatar att vakna av väckarklockan mitt i värsta härliga drömmen!

Azmaria
2011-01-27 21:33
#109

#108 jepp, same here.

 Därför skall man stänga av den i sömnen(som jag gjorde idag, orsaken till att jag försov mig).

Jag drömde om att jag ägde en butik och mittiallt började min snygga gammaldags kassa apparat tjuta och ha oväsen. Jag blev irriterad och smällde till den flera gånger. Haha när jag vaknade insåg jag att det inte var en kassa apparat jag smällde till utan min väckarklocka. lol!

Make Pasta not War, Vee~

Nordqvist
2011-01-27 22:02
#110

Jag har drömt flera gånger att jag röker i sängen. Men kommer på att det kan jag ju inte göra för det kan börja brinna, så jag släcker den genom att lägga den i handen och knyta näven! Vaknar i panik och kollar i handen… ;) det gör ONT att fimpa i handen! haha! (Egen erfarenhet!)

Men de bästa drömmarna är de som är helt sjukt störda! Så att man gravar åt drömmen i drömmen!! Jag drömde en gång att mitt ex's brorsa jagade mig med ett piratsvärd i en stad full med piratskepp och jätte jätte höga murar med nät som man kunde klättra på, och vi for runt och fäktades och klättrade tills vi båda ledsnade och gick och fikade istället! haha!

AnnaMoonshadow
2011-01-27 22:06
#111

jag har också helt knäppa drömmar ibland. Som ex: jag sitter på en skolbuss, en sån där gul amerikans sak. Plötsligt kliver det på några militärklädda män som kapar bussen. Alla  blir jätterädda. bussen kör ut på en åker med en massa sorkhål. där sorkarna sticker upp huvudena och bussen kör över dem fast på ett komiskt vis. och himlen är plötsligt ljusrosa, inte blå. jag blir nån form av hemlig agent som ska rädda alla på bussen.

Helt sjukt xD

häromdagen drömde jag också att jag fick jobb, blev jättebesviken när jag vaknade :/

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Azmaria
2011-01-27 22:12
#112

#110 haha lol. ägd dröm det där. xD

men lol mina drömmar brukar oxo ha samma mijö, fast det är mera som en medeltids stad i fanatsy stil inklusive att den är modern. och det är såå ofta den kommer och det skall alltid hadla om att jag drar iväg på egenhand till en mega marknad där och tappar bort mig typ. Dx haha det är säkert fem gånger jag har drömt det om och om på nytt. Undrar om det skall betyda något? :P

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-01-27 22:12
#113

Jag har drömmar om folk som försöker stoppa explosioner med hushållspapper, och lik med ett hjärta som har förvandlats till en kärnreaktor som energikälla - och de gräver gravar. (O_o) Sedan har jag drömt om att man har varit fast i en annan värld fylld med dinosaurier, och för att kunna kontakta hem så måste man bygga en stor antenn som "når bortom dimensionsrymden" typ. xD

Och så har jag jagat gula slembollar som liknar de där bruna grejerna i Super Mario till låten "Bumblebee" av Aqua. xD

Liss
2011-01-27 22:16
#114

Jag drömde att en vän skulle åka med sin motorcykel ut igenom en gammal ruin, och ner i vattnet. Hon sa att hon fick krafter genom att åka igenom den gamla ringen.
Men jag sa åt henne att om hon åkte igenom där, skulle hon aldirg komma upp igen - på grund av att vattnet var så strömt. Men hon tyckte det var värt det, för att få krafterna.

Så ringde min väckarklocka och jag slets ut ur drömmen, medan jag försökte övertala henne om att leva. Och fy fan var trött jag var när jag skulle upp då!

Precis innan jag skulle dra kom DHL och lämna mitt paket. Bytte kläder fort som fan och åkte ner till sjukhuset. Så nu ska man käka antibiotika.

SJUKT snygga kläder iaf. Im happy!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-28 00:22
#115

Nu försvinner jag från JiF över helgen för att dra på ConFusion. Se till att inte bränna upp forumet, rasera inte iFokus, och för guds skull spräng inte internet! Vill ha kvar det när jag kommer hem. xD

Ni får ha det så awesome! ?

Liss
2011-01-28 00:50
#116

Haha, say what in the but…

Ha det så kul darlingo. Rasera inte ConFusion ;) Och säng några konvent-tankar över till oss.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-28 00:59
#117

#116: Självklart! Tack så mycket, honey bunny! xD

Liss
2011-01-28 01:43
#118

#117 Jag gillar det faktum att det blev ett typo till säng! xD

Men ha det lika kul för det.

? ? Du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen. Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna, som fåglarna, som blommorna på marken. ? ?

Haha, vart fick jag den ifrån :o

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Nordqvist
2011-01-28 10:26
#119

Jag hade världens sjukaste drömmar i natt! haha! xD Och i morgon är det dags för min livs första riktigt dejt! Och jag har träningsvärken utav he***te!!!

Promenerade ca en mil igår i rask takt + tränade på kvällen så jag kommer inte kunna gå ikväll!

Och bäst av allt (??) är att jag varit rökfri i 3 dagar, dag 4 idag! :D

AnnaMoonshadow
2011-01-28 17:50
#120

#119 jag har sagt det tidigare och säger det igen, du är så duktig!

Själv sitter jag här och är plötsligt sur. Trots att det varit en väldigt bra dag. Jag fick nämligen ett brev på posten om att jag fyllt i min ansökan fel och kommer inte få några pengar på de kommande två veckorna. Jag fattar egentligen inte? varför läser de inte på en gång för så man kan fixa till det direkt och faktiskt få pengar lagom i tid, istället för att lägga dem på hög i två veckor sen läsa och ev. betala ut? Blir så less. Fast kanske mest less på mig själv som faktiskt skrev fel?

inte blir det bättre av att syrran åter igen har sin kille här för kvällen/natten. Det blir typ tredje eller fjärde gången den här veckan. Varför i h*lvete kan de inte vara hos honom? jag är less på att behöva tänka mig för hur jag är klädd och vad jag gör för att ha hänsyn till honom hela tiden. Det är väll jag som bor här??

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-01-28 19:04
#121

#120 Andas!
Blev likadant för mig. Fick mindre från F-kassan eftersom jag fyllt i fel. Men det är bara att leva vidare. Både förskräklighetskassan och arbetsförnedringen är något man inte ska tro på för mycket. Dem verkar inte direkt tänka på personen i fråga, utan ser bara pappersjobbet.

Det blir bättre!

Jag… vad gör jag. Jag ska snart till tvättstugan och slänga in den vita tvätten. Sen ska jag springa och handla för mina fjuttiga kronor jag ändå fick. (Det blir hundmat höhö) Sen ska jag springa till tvättstugan två ggr till under kvällen. HATAR ATT TVÄTTA!!!! Kan inte slappna av för fem öre.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
2011-01-28 20:28
#122

"121 haha jag är lite lugnar nu xD sorry att jag stormar upp här på forumet!och tvätta är aldrig roligt. Jag brukar alltid glömma bort maskinen också vilket inte alls är bra :/

vad ska jag hitta på resten av kvällen då? kanske blir det lite tv…

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Nordqvist
2011-01-29 00:30
#123

#121 Åh jag älskar att vara i tvättstugan! Jag kan sitta i 1,5 timma och vänta på tvätten med en bok och/eller musik! ^_^jag tycker det är lugnande på något sätt! Kom på mig själv för ett tag sedan att sitta på pallen och stirra in i tvättmaskinen i 20 min… haha!

Jag har haft hemmaspa! Tända ljus, olja och rökelser! Sen rakning av div kroppsdelar, lotion, stuff i håret och massa annat myspys! Så nu känner jag mig som en prinsessa!! En SVULLEN prinsessa…. Men jag är redo för min dejt i morgon! Får bara låta bli frukosten och lunchen.. kanske middagen oxå.. haha!

Onslow
2011-01-29 11:51
#124

Godmorgon. ^w^
Dataförbudet är slut, så nu kan jag logga in igen. Tycker liiite synd om er som måste ha mig som klottrar ner hela JIF, menmen. (aa')

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Nordqvist
2011-01-29 12:10
#125

#124 dataförbud? Vad har du jort för bus för att förtjäna det? :P

Nu börjar jag bli lite nervös inför dagens dejt! Mest för att jag ska behöva stressa i Stockholm stad och för att han inte ska dyka upp! :S Gör han inte det så ska han få veta att han lever…. ;)

Annons:
AnnaMoonshadow
2011-01-29 12:15
#126

#124 vi vill så gärna ha dig här!

#125 det kommer gå lysande, oroa dig inte ha bara kul! ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Azmaria
2011-01-29 12:27
#127

#124 oh jag hade börja riktigt undra vart du hade tagit vägen. :o

men nu är du här igen, yippie ;P

#125 jag säger bara: Go for it! det kmr att bli awesome tror jag ;D

Make Pasta not War, Vee~

Onslow
2011-01-29 12:41
#128

Men jag kommer få dataförbud igen.. Eftersom jag inte hittar mina ridstrumpor kan jag inte åka på ridningen. Och därför så är mina föräldrar skitförbannade på mig och så kommer jag få dataförbud igen.

Mina föräldrar lyssnar aldrig på mig. Spelar ingen roll vad det handlar om. Är det normalt att aldrig ha känt att man älskar sina föräldrar? Det känns ofta som att de inte vill ha mig, inte bara för det här. Alla jag känner om är tjejer har en väldigt nära relation till sin mamma t.ex, kan prata med henne om allt, medan jag inte alls älskar min mamma? Helst skulle jag bara vilja att någon kom och sa att jag var deras biologiska barn och att mina föräldrar adopterat mig.. Pallar inte mer.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Liss
2011-01-29 21:46
#129

#122 Ingen fara. Ganska skönt att storma ut sig någonstans. :)
Ja, jag måste sätta larm för varje gång jag måste dit igen. Annars glömmer jag med. Och då får man gå upp svintidigt nästa dag för att stå och vänta, på att få ut sina kläder :P

#123 Du är ju inte riktigt vettig du ;D haha. Jag sitter aldrig kvar.. usch så hemskt. Luktar päckligt där inne med.

Och du blir bara mer "svullen" om du inte äter.. typ afrikabarn, så jag ser ut xD

Vad var det för dejt då?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[KilledbySnape]
2011-01-30 01:29
#130

Har ni någon ni känner/känt, som ni ALDRIG trodde skulle göra saker som att skaffa sambo, köpa hus… Hörde på omvägar att min gamla kompis som jag inte pratat med på många år, gjort just det. Sambo och hus. Bara tanken gör mig förvirrad.

Jag önskar nån kunde göra mig vuxen också, för jag vet inte hur man gör. :(

[Tan-chan]
2011-01-30 18:47
#131

Jag är tillbaka! xD Det var ett fantastiskt Konvent! xD Hur har ni haft det? (^0^)

Azmaria
2011-01-30 19:35
#132

#131 welcome back master. :) jaa stämmningen är som förr XD o jag iaf. mår prima ;P

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
Liss
2011-01-30 20:03
#133

#130 Jo då. Känner flera stycken. Som även skaffat barn efter att dem sagt att dem är som mig, och inte ens vill ha barn ^^ Men folk ändrar sig väl, när dem tycker dem finner den "rätta".

Jag har bara insett att den rätta inte finns. Rätt för tillfället finns. Men inte den rätta i det stora hela :D höhö

#131 STORJÄVLAKRAM!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-30 20:48
#134

#132: Härligt att du mår prima!

#133: Men jag är ju din enda rätta i det stora hela. Varför säger du så?! Fast vi kommer ha väldigt svårt att skaffa barn dock… xD

Liss
2011-01-30 20:53
#135

#134 Hahaha! Den enda rätta i det stora hela universum. Förlåt, tänkte mer på män… Men min soulmate är aldrig förglömd.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-30 21:20
#136

#135: Yaaaaay! xD

Liss
2011-01-30 21:21
#137

Ohh… nu kan jag andas. Hela min värld höll på att rasera tack vare en jäkla cosplay. Men nu är jag underligt, super glad! Och jag älskar Teri lite! xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-30 21:27
#138

#137: Tan-chan svartsjuk… xD

Liss
2011-01-30 21:29
#139

#138 Neeeh!! Fåru inte vara! Shiki dont approve! xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Liss
2011-01-30 21:30
#140

Eller var det Liss? … nu kommer vi till det där med indentitetsstörning igen xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-30 21:32
#141

#140: Hahaha! LOL! Jaa du, vem kan Tan-chan/Rin mena? xD

Liss
2011-01-30 21:35
#142

#141 Haha, det är illa när du kan mena Liss eller Lisette -schizo. Eller Shiki.. eller dark secret :P Fan, det här blir bara värre och värre.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

somace
2011-01-30 21:35
#143

#130 !!! Det var det värsta jag hört!! :P förlåt, men hur kan du vilja bli vuxen?! Kanske bara är jag som tycker det är hemskt…jag känner att jag dagligen måste leva i en vuxenvärld och bete mig som en vuxen människa när jag innerst inne känner mig som ett barn. Peter Pan, kom och hämta mig nu!!!<3 haha ;D

Men hursomhelst, om du nu mot förmodan vill bli vuxen så bli det på dina villkor och låt inte någon annan göra dig vuxen :). Jag tycker det är jobbigt att behöva bli vuxen för att alla andra kräver det…Jag förstår att man förväntas kunna sköta vissa saker och själv och ta ansvar för sig själv när man är 21 år som jag…men vissa saker måste få kännas rätt innan man bestämmer sig. Jag bor t.ex fortfarande hemma (för jag pluggar i Stockholm och har bott i Stockholm hela mitt liv) och fick häromdagen höra en kommentar i stil med att jag borde flytta ut för att "det är dags att bli vuxen". Det gjorde mig lite illa berörd faktiskt…

#131 Okaeri :)

Liss
2011-01-30 21:47
#144

#143 Håller fullständigt med.
Jag bor förvisso själv och har gjort det sen jag gick ut gymnasiet. Men jag tänker inte på långa vägar skaffa mig sambo, hus och volvo för att det FÖRVÄNTAS utav mig.

Säger också att jag aldrig kommer skaffa barn. Helt enkelt för att jag inte är en människa som vill ha barn själv. Jag klarar mig fint med att ta hand om min brors dotter någon gång ibland i framtiden.

men så säger folk att "du kommer ändra dig, sådär sa jag med i din ålder". Och klart har jag en tanke om att det GÅR att ändra sig. Men just den punkten kommer jag nog aldrig någonsin ändra mig inom.

Man ska leva som man känner är vettigt för sig själv. Inte vad andra tycker och tänker om saken. Och att "vara vuxen" är något som man nog kan klara ut helt själv, vad det innebär.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-01-30 21:49
#145

#130 Alla mina vänner!! En är gift, har två barn och har köpt hus! Och den andra har ett barn. Och de var partyprinsessor båda två! Min kusin som var likadan, har två barn.
Och jag själv såklart! ALDRIG att jag skulle skaffa barn… ;) Nu har jag världens bästa unge!! Även om det inte riktigt var planerat att skaffa henne… ;)

#131 Woho! Hoppas du hade en awesome tid där!

#137 Love ya toooo!! All off youuuu!!! <3 ;)

Man behöver inte bli vuxen, men man måste ändå (tyvärr) ta ansvar! Jag är alldeles för barnslig, fjantig och töntig för att någonsin klassas som vuxen! trots att jag har barn och då anses magiskt på ett ögonblick förvandlas till en ansvarfull, proper, vuxen förälder! ALDRIG! >.< Och jag tror att man lär sig mer om livet om man inte blir "vuxen"… Eftersom nyfikenheten, viljan och drömmarna aldrig dör. Jag kommer aldrig ge uppp min dröm, eller mina drömmar! Trots att min pappa tycker att jag är flummig och mamma att jag är ansvarslös…. I do it my way!

Liss
2011-01-31 17:56
#146

Haha, den här tyckte jag var underhållande xD

Snott videon från en tjej, jag har "kontakt" med på facebook. Hon är och pluggar i Japan. Och i videon försöker dem få japanerna att säga svenska "fraser". Funny! xD

sju sjösjuka sjömän, sex laxar i en laxask. Jag tycker synd om dem ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
somace
2011-01-31 18:24
#147

#146 Hahahah!!! ;D gud vad roligt det låter!!!!!

Liss
2011-01-31 18:41
#148

#147 Haha, jaa! Tjejen var ändå rätt duktig. Men det låter franskt när hon säger det ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-31 18:55
#149

Jag har ont i huvudet, är skitvarm, har ont i hela  kroppen att jag knappt orkar röra mig, och jag kan inte prata. Jag har blivit sönderförkyld av antagligen min kompis som blev sjuk på ConFusion.

Snälla någon, krama och trösta mig! *änglagloria*

Fast jag borde ha sett det här komma. Det är så typiskt Konvent att man blir förkyld under/efter konventet. (=_=)

Azmaria
2011-01-31 18:59
#150

#146 ahaha, men endå bra jobbat av dem ;D "tummen upp"

#149 usch då, inte kul  o bli sjuk ;/ krya på dig, och självklart, en super kram får du av butler Azmaria, *krya på dig kramar a la Azmaria style# ^_^

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-01-31 19:00
#151

#150: Yaaaay! Shanx, min underbara butler! Det gjorde mig gladare!

Liss
2011-01-31 19:18
#152

#149 Awh… smultronhjärta till Lovin! xD <-- Ahaha, tyckte jag var askul.

Det är så mycket folk på Konvent sådär och säkert någon som bär på ngåot virus. Sen går man runt och "kramar" alla och tar i samma handtag på dörrar etc etc. Så det är liksom en smittohärd sådär. Precis som skolan och dagis ^^

Krya på dig darlingo. *skickar några friska vibbar*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
2011-01-31 19:18
#153

#151 kiva kiva attditt humör blir gladare ^^

haha btw, i utbyte vill jag ha en "lycka till spark" för vet ni vad? imorgon skall jag ha mitt körprov!! dee nii. ;D hui hui. DX

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
Liss
2011-01-31 19:21
#154

#153 Lycka till!!! *sparkar hårt som fan* ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-31 19:24
#155

#152: Hahaha! Av någon anledning känns det som att jag inte kommer bli av med "smultronhjärta till Lovin". xD Men det är klockrent. xD

Åh ja, det är en smittohärd på Konvent! Men det är så värt det att få krama folk. Älskar kramar, och folk kramas alldeles för lite. Adopterade Rin's beteende på ConFusion och kramade folk sådär plötsligt. xD

#153: *sparkar till riktigt hårt i arslet så att du får tonvis med tur!*

Liss
2011-01-31 19:45
#156

#155 Haha! Du SA att jag fick kalla dig smultronhjärta, bättre än månstråle xD Lovin är bara en bonus ^^ haha!

Jaa som tusan! Kramar is a haz to! Fast jag undrar hur jag ska komma undan med dem som mina karaktärer. Dem är inte direkt kramvänliga ;D Får låtsas att jag druckit något oförklarligt.

För om jag ser Lelouch SKA jag krama "honom".

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-31 19:51
#157

#156: Jag sade att du fick kalla mig det privat. Men nu gjorde du det offentligt! Jag kommer aldrig kunna visa mig utomhus igen. xD

Haha! Det sade Gunji på ConFusion också när jag sprang och överraskade "honom" med en kram. Men jag sade att vi kunde vara snälla den dagen mot varandra och han höll med. xD

Jag ska krama honom också! Vi får inte glömma kladdandet också. xD

Liss
2011-01-31 19:53
#158

Ohoho, känner mig lite duktig idag förresten.

Min mamma frågade om vi skulle käka på stan, när jag var nere. Men sa att jag behövde spara allt jag bara kunde.
Vi brukar alltid äta lunch tillsammans, en gång i månaden. Även om vi skulle kunna köpa sjukt mycket mat för dem pengarna ist, så är det våran grej att åtminstone bjuda varandra på det en gång. Något ska man väl kunna unna sig liksom.
Vi brukar bjuda utefter vem som har pengar typ.

Men idag blev det inget. And Im proud! Blir fan inget äta ute på några månader nu xD Här ska köpas cosplay!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-01-31 19:57
#159

#157 Ahaha. Förlåt. Det bara gled ut på tungan liksom. Faller bra i munnen, passar dig utmärkt ;D

Ahahaha. Om jag var Gunji och en Rin springer mot mig, hade jag förberett mig på kamp! xD Och så blir det "oh, wait… a hug? No, no! You gonna die biaaatch" ;o
Men jo, lite out of character får man väl vara för några kramar ^^

Ja, gud jaa. Jag ska känna på alla hans delar xD (erhm kläddelarna) Och inspektera hans dräkt in i minsta detalj. I want to see the pretty diamonds. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-31 20:02
#160

#158: Härligt! Duktigt duktigt!

#159: LOL! Du förstörde min image helt där. xD Det väl klart att det passar mig utmärkt och faller i munnen på en. Jag smakar ju smultron dammit! xD Du får gärna smaka. xD

Haha! Hade sett kanonbra ut: Rin springer superglatt mot Gunji och ska krama honom, men Gunji drar upp sina klor och slashar Rin i bitar. xD

Fast Rin får inte dö. Gillar ju den plutten som fasen. (T_T)

Hahaha! Ja, jag ska också känna på "honom". xD

Annons:
Liss
2011-01-31 20:38
#161

#160 Tack tack. Bugar och bockar :P

Nej då… Din image är felfri fortfarande. Smultronhjärta är din söta sida.. typ… kanske. Du vet! Hahahhaha… Give me smuuultron! ><

Haha, hade sett väldigt kul ut iaf om han var i karaktär. Men neeh, Rin får inte dö. Även om Shiki inte älskar sin halvlillebror sådär jätte mycket, men ändock är han nog värd att leva.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-31 20:43
#162

#161: Vad är mina andra sidor då om Smultronhjärta är min söta sida? (O_o) Känner hur min personlighet klövs ytterligare. xD

Haha nä. Shiki vill inte ens viga sin halvlillebror på UC 11, så han älskar inte honom sådär supermycket, men tillräckligt för att han ska få leva. xD

Liss
2011-01-31 20:57
#163

#162 Du har många sidor. ;D Erhm. Alla är bra hittills.^^

Mjo, tillräckligt. (knappt) Spelar ingen större roll med andra ord. Men tillräckligt för att han ska ha någon att retas med.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-31 21:10
#164

#163: Haha, har jag det? Det var mer än jag visste. Vad läskigt! xD Men bra att alla hittills har varit bra. xD

Shiki älskar att retas! Det betyder att han älskar sin lillebror trots allt! xD Brukar de inte säga att den som retar gillar en egentligen? xD Fast nu när jag tänker efter så är inte brotherly love samma som den sortens gilla. (O_o) Oh my GOD! Betyder det att Shiki har en little brother complex? (O_o)

Liss
2011-01-31 21:30
#165

#164 Hohoho… Indeed. Kärleksfull och fantasifull. Starka åsikter om vissa saker. Värdefull. Givmild. Humor! Allvarlig/seriös när det behövs. Thinking positive! mörka siiidooor… *eko*… du kan inte vara mycket annat som min souly. xD

Ahahaha… OMG vilken teori du fick fram där. SÅ måste det ju vara. Dem som retas brukar tycka om en på ett eller annat vis, tillräckligt för att lägga ner energin på att retas. Och jaa… brother complex låter vettigt. Thats why he dont wanne marry away his little brother ffs! xD

Oh, vi listar ut Shikis hemligheter. Muhahhaha!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-31 21:44
#166

#165: Aaaaw! Nu fick du mig att gömma mig under täcket av att jag blev söndergenerad, souly. xD Me like you too, all about you. xD

(Och till er andra som undrar vad som pågår: Vi flirtar galet här, och en dag ska vi gifta oss och skaffa hus och Volvo, och leva lyckliga som cosplayare i alla våra dar. xD)

Ja, vi börjar lista ut alla Shikis hemligheter en efter en. Undrar vad nästa hemlighet blir?

Azmaria
2011-01-31 22:18
#167

#154 & 155 Haha yaaay, det där var ordentliga lycko smällar på min rumpa! thanks. ;D XD nu kommer jag att äga så mycket i bilen att bedömmaren får chock och godkänner mig på direkten. moahaha. xD

jag har iaf repeterat och läst igenom hela bil boken i kväll, så nu är jag förberedd ;P

btw. skall ännu ritar snövits dvärgar.

Dom skall vara modeller för vårt ABI plakat som vi skall ha på vår lastbil när vi åker iväg och slänger godis. vrf snövits dvärgar? Jo för att vår klass har temat snövit och de 27 dvärgarna därav vi är 27 på klassen och en elev som är snövit(hon förtjärnar det verkligen, hön är så snäll och jätte social och kommer bra överens med alla ^^).

såå jaa, vi alla i klassen (förutom snövit eleven) kommer att se ut som dvärgar med något speciellt som påminner om oss. + så har vi egna påhittade namn, så som klurer, kocker, rocker, nyser osv. xD

haha vår klass e awesome, nuff said. ;D

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[Tan-chan]
2011-01-31 22:24
#168

#167: Låter awesome och stört kul! xD

Liss
2011-01-31 23:07
#169

#166 AHAHAAHHA!!! Sitter och asgarvar högt när jag läste parentesen. Vampyrbröllop på sommaren, ett slott i Australien, en gammal volvo och cosplaya över hela världen xD

Du och jag souly. Vi kommer äga världen med storm.

Jaa, det kan man undra!? Att han egentligen inte gillar Akira, utan bara försöker få sin lillebror svartsjuk? :o

#167 Haha, och vad är ditt dvärgnamn? ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-31 23:21
#170

#169: Självklart, finaste! Vi ska bli så lyckliga så! xD

Togainu no Chi Spolier! Läs inte om ni vill se serien och inte sett den än!

Nä, alltså… Du kanske minns Kazui som var Rins kompis i hans Bl@ster-gäng? Rin såg ju upp till Kazui och började umgås med honom mer och mer. Men Shiki med sitt little brother complex flippade ut och slaktade både Kazui och alla andra i Rins gäng.

Shiki ville liksom att bara han skulle vara Rins enda bror/vän. Så fruktansvärt överbedkyddande var han. Men sedan insåg han att Rin började hata honom för det, och Shiki valde att lämna hemmet eftersom han inte ville bråka med sin älskade lillebror som han älskade alldeles för mycket.

Anlednngen till att han är kall mot Rin är för att… Hm, hur ska jag formulera det. Han vill ju fortfarande vara Rins storebror, och bestämmer sig för att hjälpa honom att bli starkare. Om Rin klarar av att slå Shiki i en match kan Shiki andas ut och släppa taget om Rin och låta honom flyga ur boet.

Det är där Akira kommer in. Shiki märker hur Rin ser upp till Akira och bryr sig om honom. Han jävlas med Rin genom att komma för nära Akira för att reta upp Rin till att bli så arg att han faktiskt finner styrka i det.

Det är min teori - and I'm stickin to it. Erkänn att det låter perfekt! xD

Liss
2011-01-31 23:29
#171

#170 Yes indeedlioo.. vi kommer bli dem lyckligaste nördarna evöör…

Haha! Spoilers i ot tråden nu också.

Jo, så måste det ju varit. Ahahahaha… vilken logik!
Anledningen till att han är kall mot Rin, är väl antagligen att han ångrar sig men inte riktigt kan visa det. Han dödade hans vänner av svartsjuka, men orsakade smärta för Rin i det hela. Så för att inte Rin ska behöva se honom hela tiden och påminnas, så håller han sig därifrån. Och även för sin egen skull, så han inte ska göra saker och ting värre.

Och jo. Som du säger.. om Rin skulle lyckas vinna över Shiki - Vilket skulle ge Rin den kraft han behövde för sig själv och kraften att släppa taget om demonerna i själen, som jagar honom. Det skulle nog vara Shikis plan. Och han kan ju inte låta Rin vinna, för det vinner inte Rin något av i alla fall.

Fy fan så fin Shiki är egentligen. Han är bara väldigt missförståd och kan inte riktigt kontrollera sina känslor. Utan handlar i våld i stället för ord.

Hohohohoh!!! ????

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-01-31 23:32
#172

#171: Haha! Det är så sant så! You gotta love Shiki for wanting the best for his brother. Men det förklarar fortfarande inte varför Shiki inte vill viga Rin på UC. xD

Liss
2011-01-31 23:47
#173

#172 JOHOO!! För att Shiki inte vill släppa ifrån sig Rin till Akira förihelvete!!!! ;D hahah

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
2011-01-31 23:49
#174

#169 lol mitt "dvärg namn"  är lamt xP det blev: Fantasyer/Fantasier.

Inte så överranskade dock, XD jag använder min kreativitet till max och mitt huvud är ganska överbelastad av allt från nörd stuff till disney. Så ehum. Jag är typ som peter pan i klassen. ;D + om det sägs något opassligt i klassen så tolkar jag det alltid till överdrift. + så är känd för att vara borta i tankarna på timmarna, hoho. XD

så där är mitt dvärgnamn. xP

(i början vad de tänkt att jag skulle bli Nörder, men det blev så nördigt o passa inga mig tillslut. XD, försökte oxo böjja otaku i dvärg namn men det gick inga, det blev för "off") ;D

rofl. ;P

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[Tan-chan]
2011-01-31 23:55
#175

#173: Meeeeh! Rin vill ju gifta sig med Akira på UC! xD

#174: Hahaha! Låter kanon. xD

Liss
2011-02-01 00:14
#176

#174 Haha, Nerden Fantasia. För och efternamn ;D

#175 :ccc .. I DONT WANNE!!! *UUUAAAAH CRY*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
2011-02-01 00:21
#177

#176 ahaha, jag tror jag skall döpa om mig nu XD

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-02-01 00:27
#178

#176: *Rin gråter patetiskt*

Jag vet att du vill bara mitt bästa, brorsan. Men du gör det på det värsta sättet möjligt. Du slaktar mina kompisar och nu förnekar du mig kärleken. Men att förneka kärleken i mitt liv var att gå för långt! Prepare to die on Uppcon 11!

#177: Haha gör det! Nerden Fantasia låter ännu bättre! xD

Liss
2011-02-01 00:40
#179

#177 Haha! Do it! Jag tänkte heta Kira Zero (A)

#178 Grrrr!!! Fattaru inte att kärleken INTE är Akira! damnit! It will be a battle ;@

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-02-01 00:43
#180

#179: Vad är kärleken då om inte det jag känner för Akira, åh du visa storebror? Yeah a battle there will be, and there will be blood. (Check out the SAW-reference!) I'll fight for love!

Liss
2011-02-01 00:47
#181

#180 Du vet att Akira bara är en förälskelse. Det går över. Kärleken man har för sin broder består… *host* …

And the battle begins … with hugs! *tttutt* Then it will be a suprise party, in your back - with my katana. Do as I say, and Ill let you live.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Nordqvist
2011-02-01 00:49
#182

#149 Min "vän" var oxå på Confusion! Du såg möjligtvis inte en 185 lång Japan någonstans? ;) Hoppas du blir kry snart lilla vän! <3

Sluta prata smultron… Jag vill oxå ha! Vår och sommar that is! ;) Tan-chan säger jag ju såklart inte heller nej till! ;) jag kommer ha träningsvärk i morgon! Awesome! Känner mig värsta hurtig som har börjat träna oxå! Vad gör man inte för att fördriva tiden lixom… ;)

Jag är så TRÖTT på alla arbetsgivare! De kan väl åtminstone skicka ett massmeddelande till alla som inte fått jobbet och säga: Tyvärr bitches, ni fick inte tjänsten! Eller anställa mig för jag är en jävligt bra arbetare!!! Gaaah! behöver ett jobb så jag kan köpa mer cosplay! hehehe! ja och betala räkningarna såklart! ;)

[Tan-chan]
2011-02-01 00:50
#183

#181: Jag är visst kär i Akira. Det är ingen förälskelse. Kärlek för en broder som slaktar mina kompisar? No way! Thanx for the warning. I will not hug you. I'll take you on face to face, or are you too scared to do that so you must use some backstabing to get your way through? What a coward!

Jag tänker inte göra som du säger denna gång. Visst att växa upp med dig som boss var fruktansvärt när du gnuggade mig i huvudet och gjorde "tusen nålar" på min arm när jag var liten, men denna gång ska jag inte backa!

LOL! xD

[Tan-chan]
2011-02-01 00:53
#184

#182: Jag såg massor med japaner där. xD Och tackar!

Men självklart kan du få smaka på mig med. xD (Blir du sotis nu Lis? xD)

Ja, tycker de borde meddela istället för att man går och väntar och undrar. Liksom lite service kan de ju ge. Det är dock skillnad till sjöss. Där svarar majoriteten av alla rederier på mailen om man har sökt jobb hos dem. De meddelar oavsett om man inte får jobbet eller blir anställd. De vet bättre än landisar…

Liss
2011-02-01 01:03
#185

#183 Du vet inte vad kärlek är, min käre broder. Och att du föll för det enklaste tricket i boken är ganska sorligt. Att jag skulle BERÄTTA för dig hur mina utfall ter sig, skulle inte hända i den här världshistorian. Förstod du inte det söta Rin. Så naivt! Men det är väl så du alltid kommer vara - när ska du någonsin växa upp!

Allt det du fått gå igenom som ung är nog knappast något allvarligt, mer än vad andra fått gå igenom. Du är allt för känslig och borde härdas. Lyssna och du kanske lär dig!!

Hahahaha!!! OMG vad agro jag låter XD Att vara i karaktär är lite läskigt. Jag älskar ju dig Tan-chan! LOL.
#184 Och jaa. Jag blir jätte sotis! ;cc

#182 Håller med dig! Det är ytterst sällan man får svar från någon. Inte ens ett enkelt, tyvärr men vi gick vidare med andra sökande, längre.

Och tränar gör jag med… lekte med Ecko och helt plötsligt slänger jag mig ner och gör hundra pusch-ups från ingenstans. jag vet inte vart jag fick energin ifrån. Det bara kom! ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-02-01 01:09
#186

Och nu känner jag på mig att jag kommer få världens hemskaste svar också ;D

Och det är bra när två tjejer har tävling om hur stor man har. *host* Teri *host*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-02-01 01:10
#187

#185: *Rin blossar upp i ilska för att Shiki slog huvudet på spiken*

Hur vet du vad jag vet om kärlek? Du fanns aldrig där för mig! Du var besatt i att se till att jag inte hade några kompisar, och till råga på allt gick du och tog livet av dem som jag såg som riktiga bröder - till skillnad från dig. Vem gjorde mig såhär känslig? Jo, du, brorsan! Det är ditt fel! Tycker du ska skämmas när jag äntligen har hittat kärleken i mitt liv. Okej om han är en kille, och jag med. Men kön spelar ingen roll när det kommer till äkta kärlek!

Jag må vara ung och naiv, men jag vet att du har enorma problem med ditt broderskomplex. Jag ska ge tillbaka för allt du har gjort mot mig!

(Jag antar att det är såhär det låter när Rin och Shiki bråkar på webben. LOL! Och jag låter också arg, men lever bara in i karaktären. Älskar dig också, Lis! xD)

Liss
2011-02-01 01:24
#188

#187 Hur kan du skylla dina egna brister på någon annan? Det kan nekligen vara mitt fel. Du väljer själv hur du vill ta in information och erfarenhet. Du väljer själv om du tänker vara känslig och naiv.
Du kunde ha tagit åt dig på ett sätt, som fått dig att växa som person i stället. Att ha tagit allt det negativa till och bli något att kämpa för.

i stället lever du på gränsen, med din ilska som äter dig inifrån. I stället lever du på hämnden. Förvisso, hämnden är ljuv. Men den ger dig knappast något lycklig slut. Hämnd är den mest dåliga ursäkten till en kamp.

Skämmas? … vilken skam ska jag känna för att ha gett ett försök till lära. Att lära upp dig, det förlorade jag fatalt på! Men jag känner ingen skam. Jag gjorde det som tyckas vara bäst för dig. Dina så kallade vänner var ändå inget att ha.

Den kärlek som du söker hos Akira, är den kärlek du aldrig fick i familjen. Akira kommer aldrig leva upp till det och du kommer inse att det bara är ytligt.

Brodercomplex, vad är det du pratar!! …. :$

(ahahaha… bäst ju! Dem borde inte prata över internet xD Ganska kul dock. Fan så seriöst man skriver! haha. Love ya Lovin)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-02-01 01:34
#189

#188: Jag må ha brister, men du har fler än jag. Det är inte friskt att gå och slakta ens egen brors kompisar för att man själv tycker illa om dem. De var min familj, och du tog dem ifrån mig. Det ska jag ge dig tusenfaldigt för!

Jag vet att min ilska kommer att äta upp mig inifrån, men jag tänker inte ge upp att hämnas Kazui och mina andra "bröder". Låt ilskan äta upp mig, det spelar ingen roll så länge jag får min hämnd.

(OBS! Spoiler!)

Och du talar om att hämnd är en dålig ursäkt till kamp. Då vet du väl att du talar om dig själv? Jag vet att du är besatt i att hämnas Nicole Premier för att han såg på dig som det kryp du är när du var soldat i dina yngre år.

(Slut på spoiler.)

Hur vet du att Akira inte kommer leva upp till det? Han kommer att ge mig allt det du aldrig gav mig, och lite till. Han kommer att ge mig en framtid.

Det är uppenbart att du har broderkomplex. Är du så blind att du inte inser det själv?

(Hahaha! Detta var hysteriskt kul! Vi borde ha någon msn-kväll med detta som ämne. Hahaha! xD)

[Tan-chan]
2011-02-01 01:58
#190

Ha! Där fick Rin tyst på Shiki! xD Go Rin! Go Rin! ?

Liss
2011-02-01 02:08
#191

Friskt? Vem är frisk i den här världen! Anser du det frisk över huvud taget att vara med i det här spelet? Anser du det friskt att flertal mördare går fria. Jag är inte värre än någon annan, så att slå ner på mig för den skull är bara svagt och full med ursäkter.
Jag upprätthåller någon viss lag. Jag tar bort det avskum som skräpar omkring. Det finns bara plats för dem som är värda och klarar av att överleva!
Jag var din familj. Dina vänner var bara ett smutsigt substitut.
Du gjorde ditt val.

*Ser på Rin med röd ilska i någon sekund och viker bort blicken igen*
Tsch… Att Nicole Premier skulle ha något på mig!. Han visste att jag var förmer. Att jag var starkare än någon obetydlig människa. Hämnd.. Det är ingen hämnd, det är en ren överlevnadstävling. Han lekte med mig för en sekund, nu är det min tur att leka med honom. Nog om det!

Detta leder ingenstans. Att du glorifierar Akira är bara tragiskt. Han är inte mer kärleksfull än någon annan. Och han kommer osannolikt höja dig till skyarna. Du är bara "någon" som finns där… i stort sätt "ingen"!

Varför skulle jag ha brodercomplex. Om det är någon som är blind, är det väl du. Som hittar på något så absurt.

*vänder sig om, med ryggen mot*
Denna dåliga ursäkt till diskussion är inte värd min tid.
Lev väl så länge du kan. Vill du möta mig, får du ta dig dit själv.
*går ignorant iväg*

(HAHA! Msn fight nr 2.
Sorry, var ute med Ecko så blev lite paus där… och nu ska Liss se på drama och sen sova. För hon ska upp imorrn/idag! Därför Shiki gick iväg xD haha! Fast det är lite hans thing också iof.
I alla fall. natti puss)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-02-01 02:09
#192

#190 Haha! No wääääiii…

Vilka långa inlägg xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-02-01 02:09
#193

#184 jag väntar inte, men man vill ju iaf veta! :P Åh jag ska smaka massor!! :D

#186 Det är inte storleken som spelar roll, utan.. hur väl den syns! ;)

Liss
2011-02-01 02:12
#194

#193 Ahaha! That made me LOL! Hur väl den syns. Ja … jag tänkte ju ha färgade bollar, som syns i mörkret ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-02-01 07:35
#195

Jaha ja. Ja, jag är fortfarande vaken.. har inte sovit än. Har kollat på youtubeklipp. Och jag vill till Harajuku på en söndag och gå i min cosplay xD Och hittar jag en som är klädd precis som jag gillar ska jag gifta mig på plats!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-02-01 12:22
#196

#191: Hörru, Shiki! Du går bara inte iväg sådär! Det är så typiskt dig. Du tror du är så häftig när du vänder ryggen till och går din väg, men du är egentligen feg för konflikter!

Varför tror du att jag gick med i Igura? Det var det enda sättet att hitta dig för att du plötsligt hade fått för dig att bosätta dig på den vidriga platsen Toshima för att leta efter Nicole Premier. Det är ju du som langar Line! Det är du som gör Igura till smutsigare än vad det egetligen är. Du ger deltagarna droger, och sedan dödar du dem. Vad är det för logik?

Kalla din lilla lek med Nicole Premier som överlevnadstävling, men vi alla andra vet vad den tävlingen egentligen är.

Och… Säg inte så om mina vänner. De var inget substitut. *tystnar och tittar ner i golvet en stund med en ledsam blick* Inser du inte hur ont det gör när jag vet att du av alla människor tog dem ifrån mig? Hur tror du det kändes att se dig vid brotsplatsen när jag kom tillbaka till vårt tillhåll, och där på golvet låg alla…

*tårar i ögonvrårna och ser ilsket upp på Shikis rygg när han går iväg, och ropar efter honom*

Akira bryr sig mer om mig än vad någon annan har gjort! Han bryr sig mer än vad du någonsin har gjort! Du känner honom inte ens så du har ingen rätt att tala om honom!

Yappari… You are blind, bro…

(LOL! Loggade ut för kände mig så febrig så orkade inte sitta kvar vid datorn i går kväll/natt. Hoppas du får sovit gött.)

#193: Jag undrar om det finns någonting kvar av mig efter att alla har smakat. xD

Nordqvist
2011-02-01 15:04
#197

#194 ooouuuh! jaaa!!! Studsbollar! Så om vi tappar en måste vi springa som tusan! haha!
#195 Du är galen! xD
#196 klart det finns lite kvar av dig! man äter ju inte stjälken! ;) haha!

Idag, i morse, rinde de från en förskola och frågade om jag kunde hoppa in och vikariera! Woho! Så jag har jobbat idag och ska jobba i morgon oxå! Skrattande Sen hoppas jag att de ringer min mig ofta för ÅÅÅÅÅHHH så kul det är!!!!!! Vi var i en brottarlokal idag och vi busade och sprang så v vart alldeles svettiga allihopa! Jag och  barnen alltså. Flört De andra lärarna bara satt där… Tungan ute Jag ville INTE gå hem idag! Mitt i kakbakandet med leran lixom…

Azmaria
2011-02-01 17:17
#198

jag hade körprovet idag och……….jag blev underkänd! uwaaaah *snyft* T__T mitt liv e förstört.

jäklar o det var bara två ynka fel: ett grupperings fel och en fickparkering. Och av bara dem små felen blev jag underkänd. >.O på andra orter gör folk värre fel har jag hört och blir godkända…jag menar whuut?!

grupperingsfelet var ju inte så farligt(enligt mig) jag var bara inte tillräckligt med bilden åt vänster när jag skulle svänga till vänster.

fickparkeringen var värst! har aldrig gjort det tidigare, alltså fick först idag före provet öva på parkering -_____-' inte undra på att sket sig i provet med det. Och fickparkering av alla sorters, i en trång sådan dessutom!

Gah! känner  mig så botten idag.. T__T

Make Pasta not War, Vee~

Nordqvist
2011-02-01 18:01
#199

När Gud hade skapat jorden tittade St,Pär ner på den och sa: i Afrika har dom torka. I Sydamerika har dom översvämningar. I Nordamerika har dom tromber. I Öster har dom jordbävningar..MEN Sverige slipper ju undan ALLA katastrofer… DÅ log Gud illmarigt och sa: DOM HAR FÖRSÄKRINGSKASSAN!

Liss
2011-02-02 03:12
#200

#196 Omnomnom.. *äter upp dig* …. eeh aa.. (A)

#197 Ahahaha… "Everybody freeze! Jag har tappat min ena pungkula!!" *springer runt som en galning efter en stutsande, illgrön boll* ;D

Jag är inte mer galen än någon annan (A) .. kanske.

Haha, du har roligare än barnen! Kanske man skulle söka dagis också.. Då kan man bara stå och leka xD

#198 Awh! Do not mistrust, It will be better the next time! Tänk bara över dem punkterna han/hon gav dig, som du var mindre bra på och öva öva öva.. :)

#199 AHAHAHA! Jao. Finns en hel del mer skit i Sverige. I och för sig ett ganska snällt land, men alldeles FÖR snällt i många punkter. Och alldeles FÖR lat i många punkter. Och alldeles för fega i ännu fler punkter.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-02-02 14:41
#201

Sitter här och trotsar döden med att sitta med en 39 graders feber som har hållit i sig i 2 dagar nu och bygger cosplay. xD Jag har lim under naglarna och i håret (ingen aning om hur det tog sig dit, men som tur är så är det trälim), och en väldigt kort stubin när inte grejerna vill gå som jag vill.

Cosplay all the way to the end!!!

[Tan-chan]
2011-02-02 17:15
#202

Nu har jag lyckats limma fast strumpan i foten med universallim också. Tan-chan är så hemskt duktig på att söla. (=_=)

Annons:
[Tan-chan]
2011-02-02 18:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#203

Nu är jag klar med min första hatt någonsin! xD Känner ni igen vems det är? xD Dock fattas det en detalj som jag inte kan lösa just nu.

Jag ger er en hint: Anime!

Azmaria
2011-02-02 18:28
#204

#203 nej men titta är det inte Ciel's hatt?  <3 från kuroshitsuji. Butler Azmaria vet. ;D

och jaaa den ser shit snygg ut ;D great job!

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-02-02 19:18
#205

#204: Yaaay! Det stämmer! xD

För övrigt ska jag kanske läggas in på sjukhus i kväll om inte febern går ner inom de närmsta timmarna. Har över 40 graders feber och de på sjukvårdsupplysningen sade att jag skulle ta Alvedon och avvakta i någon timme. Sedan skulle jag höra av mig igen om det inte blir bättre. Kan typ inte gå för att jag är så febrig, och det känns som att jag bokstavligen har bränt ansiktet i solen - så varm är jag. (T_T)

Azmaria
2011-02-02 19:21
#206

#200 jaah, nästa gång ja då blir de andra bullar, då skall jag klara av det! ;D

ser btw på planet earth igen, älskar den natur dokumentär filmen! så intressant! men jag kan fortfarande inte hålla mig för skratt när denna djungel fågel dyker upp. Jag menar, den e creepy med sin hoppdans. XD och jag flippar varenda gång ut.

skulle jag ha varit honan, tjaa.. jag skulle oxo ha stuckit därifrån. xD

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-02-02 19:22
#207

#206: Haha, ja den har jag också sett. xD Älskar Planet Earth!

Azmaria
2011-02-02 19:32
#208

#207 haha jag håller på att se på den för biologins skull, mycket lärdoms rik ;)

Haha, när den ser ut sådär ser jag den som en hoppande blåneon smile. LOL.

Make Pasta not War, Vee~

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: