Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 2080 ggr
[Ai-chan]
2011-01-25 21:10

Anime: Uninhabited Planet Survive

Jag tänkte att jag skulle tipsa om serien Uninhabited Planet Survive som jag tycker är värd att se.

Genre: äventyr, drama, science fiction.

Serien är på 52 episoder.

(varning för lite spoiler!!)                              
_Handlar om ett gäng barn som blir strandsatta på en öde ö på en helt främmande planet. Dessa människor bor då inte längre på jorden, dom bor ute i rymden. Men den planet som dom hamnar på är rätt så som jorden, men inte helt och hållet. Så utan någon erfarenhet av natur, utan vuxna och allt annat så kämpar dom sig igenom flera olika utmaningar för att överleva.
_**_________________________________
**

Det är äventyr, drama, robotar, överlevnad, space, och mycket annat i serien.

Men just denna äventyr och överlevnad som får min kropp att pirra allafall, då jag tycker sånt är spännande med att hamna på en öde ö och överleva ifrån naturen. :)

Det är även flera bra seiyuu/röst skådespelare med. Bland annat Akira Ishida, Junko Minagawa, m.fl.

Mera information finner ni på Animenewsnetwork

Ni finner även serien på Animecrazy, veoh, och på flera andra online streaming sidor.

Jag har kollat på serien 2 gånger och jag tycker att serien är värd att se om man inte redan har sett den.  Verkar som att många har missat denna serie så jag tänkte att jag skulle tipsa. =)

Själv så har man blivit småkär i karaktären Howard, sen så om det är Akira's fel eller ej vet jag inte, då han har honom. =)

Jag lägger in OP låten ifrån serien som jag också tycker är väldigt fin. =)

Annons:
mai93
2011-01-30 14:17
#1

japp,den e jätte bra men e den klar?

jag har inte hittat alla episoderna än =(

[Ai-chan]
2011-01-30 16:10
#2

Japp. Den är klar =)

Du har på veoh.com och animecrazy.net :

mai93
2011-01-30 19:49
#3

okeey,har börjat kolla på den igen.

den e jätte bra =)

även mitt marsvin gillar den )P

Upp till toppen
Annons: