Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Anime & Manga

Pathos (yaoi manga)

2011-02-11 13:40 #0 av: [Ai-chan]

För er som inte har läst denna yaoi manga så tipsar jag om den. Pathos. Super bra tycker jag! Läste den nyss. Hela min kropp kittlas och pirras så där härligt som det ska göra när man läser/läst yaoi manga. ^^

Det är vampyrer och lite allt möjligt i den serien. =)

"Ace, a human teenager, has been raised by King and Jay, vampires who have lived an eternal lifetime. As he grows up, he became attracted to Jay and Jay also comes to yearn strongly for Ace's blood. King and Jay, afraid that their secret will be exposed, decide to send Ace away to a boarding school. But when Ace finds that out, he wishes to be a vampire like them." - Anime News Network

Dom finns på adlibris att köpa. =)

Anmäl
2011-02-11 14:00 #1 av: [Tan-chan]

Låter mysig! Måste kolla upp den.

Anmäl
2011-02-12 15:38 #2 av: somace

Helt klart någonting som verkar värt att kolla upp :)

Anmäl
2011-02-13 05:09 #3 av: Liss

För min del var den sisådär :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.