Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 2078 ggr
EPiCFAiL
2011-02-10 20:07

Digimon på japanska?

Mitt i cosplay-hysterin här på sidan tänkte jag smyga in med lite Anime

Jag är desperat sökande efter någon sida där man kan se digimon (helst första, andra och fjärde säsongen) på japanska med engelsk text!

Har letat och letat, men hittar bara engelsk dubb (som jag tycker är skitdålig). Jag börjar bli frustrerad eftersom att jag älskade detta när jag var liten, och det gör jag nu också! Så om någon vet vars jag kan hitta det utan att ladda ner, säg till då snälla! *u*

Annons:
[Tan-chan]
2011-02-10 20:14
#1

Det blir svårt att hitta serien online med japanskt tal och engelsk text. Har kollat på mina animesidor men har inte lyckats hitta någonting med japanskt tal, tyvärr. (T_T)

Liss
2011-02-10 22:14
#2

www.aznv.tv
Världens bästa sida, imo. Dem har aldrig någonsin något engelskdubbat.
Kollade just digimon och den var på japanska.

Det enda du behöver göra är att bli medlem, vilket inte kostar någonting alls - om du inte vill vara premium och ha tillgång till några fler anime/dramaserier/filmer.

Sen behöver du en lite äldre winamp spelare, så är det bara att kolla. (står vilken winamp du behöver på sidan)

Den enda sidan jag kollar på i stort sätt, när det gäller dramaserier. Dem har det allra mesta och gör det lagligt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ai-chan]
2011-02-11 08:48
#3

Jag vet att jag har kollat på Digimon någonstans med japanskt tal. Men tyvärr så hittar jag inte. Var super svårt att hitta då jag kollade sist.  :/

#2 Är det säkert att vara medlem där och så?

EPiCFAiL
2011-02-11 18:38
#4

#2 Det fungerar inte hittils. Har blivit medlem, laddat ner programmet men det står "file not found".

Och en annan fråga.. måste man ladda ner varje episod?

EPiCFAiL
2011-02-11 18:56
#5

… DE FUNKA TTwTT *overhappiness*

Arigato gozaimasu! TuT

[Tan-chan]
2011-02-11 19:03
#6

#5: Helt awesome att det fungerar! Härligt! \(^0^)/

Annons:
Liss
2011-02-11 23:40
#7

#4 Ja, man laddar ner varje episode. Men då slipper man ju se animen i typ fyra delar eller ännu mer, som det är på vissa sidor.
Great att det funkar då :D

#3 Japp, helt säkert. Dem är väldigt seriösa där inne.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Deleted Account]
2011-02-13 23:08
#8

Hittade här, här och här. Vet dock inte om de är japansk tal, eftersom min flash spelare inte är installerad ännu. Men tror det faktiskt, check it out!

[Ai-chan]
2011-02-14 10:02
#9

#8 Dom är bara dubbad =)

Upp till toppen
Annons: