Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Japanska språket

Någon/några som skulle vilja plugga japanska ihop?

2011-02-24 01:54 #0 av: Taqo

Tjenare, heter Patrick, är 22 år och bor i sthlm. Pluggar japanska på min fritid men känner att det börjar bli lite trist själv, så tänkte bara höra här om det är någon/några i sthlm som skulle kunna tänka sig att plugga japanska med mig kanske 1-2 gång i veckan?

Dag och tid kan ju diskuteras, beroende vad som passar bäst. Den nivån jag ligger på är att jag kan nästan all hiragana och ska snart börja med katakana.

Hör av er på msn: p_sharp@live.se

ha det bäst ~~

Anmäl
2011-02-24 08:25 #1 av: [Ai-chan]

Om man bode i Stockholm så hade jag lätt hakat på! Men nu bor man runt 30 mil norr om den stor staden. Tråkigt! Håller med om att det är riktigt tråkigt att plugga själv.

Anmäl
2011-02-24 16:18 #2 av: Yossi

:< Hm, jag skulle behöva det, men bor i Uppsala så....

Anmäl
2011-02-24 17:31 #3 av: CHoPSTix

det skulle vara väldigt kul.. men jag bor somsagt också ca. 30 mil bort från Stockholm fast.. Lycka till!

Anmäl
2011-11-06 16:26 #4 av: Ikajo

Du kan läsa Japanska på SU

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.